Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

telelens voor canon powershot S1 IS

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by DaVa
    Ik ga hem waarschijnlijk bij topfoto bestellen (€ 489) en ik lees alleen positieve ervaringen over topfoto op dit forum dus kan niet slecht zijn eh (alleen Duitse handleidig, maar van internet kan je deze toch volledig in het engels downloaden dus dat maakt niet zoveel uit voor mij.)
    Als er nog geïnteresseerden zijn voor een bestelling bij topfoto, misschien kunnen we iets regelen?

greetz

Ik heb intresse , wil nog een CF II 512 mb , telelens en adaptor.
    Stuur maar een mailtje om afspraken te maken .
    psmijn toestel komt ook van daar , kan het enkel aanraden !!!
    ***Ne kodak en ne zak...***

Comment

mail zit op de post

greetz
      My Flickr

Comment

Originally posted by DaVa
        mail zit op de post

greetz
        Mijn bestelling is geplaatst (CF II 512, telelens en adaptorring), ik hou je op de hoogte om eventueel samen naar ginder te rijden !

Comment

Ah bedankt, hopelijk krijg ik de mijne op tijd verkocht

greetz
          My Flickr

Comment

ikkenie,

is de lens binnen bij ingo? dan zal ik ook maar eentje bestellen
            cams:canon eos 40D / Canon eos 300D / lens : EF-S 18-55MM / EF 28-90MM / EF 75-300MM 1:4-5,6 III USM sigma 18-55mm 70-200MM F4 L-Lens Backpack Sony Cybershot

Comment

Originally posted by KURT9900024
              ikkenie,

is de lens binnen bij ingo? dan zal ik ook maar eentje bestellen

kurt9900024 : de lens is NIET in voorraad , maar heb ze toch besteld , Ingo laat dan iets weten wanneer de ganse bestelling binnen is.

Comment

Ikkenie;

bedankt, dan zal ik ze ook maar eens gaan bestellen!
                cams:canon eos 40D / Canon eos 300D / lens : EF-S 18-55MM / EF 28-90MM / EF 75-300MM 1:4-5,6 III USM sigma 18-55mm 70-200MM F4 L-Lens Backpack Sony Cybershot

Comment

Zonet mijn bestelling geplaatste bij Top-Foto voor een S1 IS ... hopelijk is hij snel hier

Welke opbergzakjes zijn zoal geschikt voor de S1 IS (liefst zo compact mogelijk, maar toch nog stevig)

greetz
                  My Flickr

Comment

ik zal het zakje van canon in iedergeval niet nemen, is niet stevig.
                    ik heb een zakje van active star genomen, maar is niet zo kompakt meer als de standaard zak van canon.

Comment

Zijn er hier nog die de Panasonic FZ10 hebben overwogen eigenlijk? Lijkt me een sterk onderschatte camera en Phil zou die beter eens testen... Leica lens, IS, 35-420mm met VASTE f2.8... en bij Topvision kost hij maar 560 euro... Kleurweergave en detail vond ik behoorlijk goed, er staat een test op stevesdigicams en megapixel ook dacht ik... Nadelen vond ik sdcard, kleine batterij, geen TTL externe flits mogelijk (enkel manueel), evf van vorige generatie dus maar 130.000 pixels en jammer van de niet beweegbare lcd achteraan.... Maar voor de rest lijkt het me wel een leuke camera als 'opvolger' van de uzi en ideaal om bij te hebben voor tele bereik...

Als er hier iemand eentje weg doet later mij zeker contacteren kzie dat wel zitten als tweede camera...

groeten,
                      wim
                      Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

Comment

Originally posted by Wim
                        Zijn er hier nog die de Panasonic FZ10 hebben overwogen eigenlijk? Lijkt me een sterk onderschatte camera en Phil zou die beter eens testen... Leica lens, IS, 35-420mm met VASTE f2.8... en bij Topvision kost hij maar 560 euro... Kleurweergave en detail vond ik behoorlijk goed, er staat een test op stevesdigicams en megapixel ook dacht ik... Nadelen vond ik sdcard, kleine batterij, geen TTL externe flits mogelijk (enkel manueel), evf van vorige generatie dus maar 130.000 pixels en jammer van de niet beweegbare lcd achteraan.... Maar voor de rest lijkt het me wel een leuke camera als 'opvolger' van de uzi en ideaal om bij te hebben voor tele bereik...

Als er hier iemand eentje weg doet later mij zeker contacteren kzie dat wel zitten als tweede camera...

groeten,
                        wim
                        Heb de Panasonic FZ-10 nog allesbehalve uitgesloten voor aanschaf. Las er nog weer een recensie over van een zeer ervaren fotograaf, die de voorganger- de FZ-2 had gebruikt en die de eventuele minpunten in het niet vond vallen bij de grote pluspunten. Zeker ook omdat hij nog geen minpunt was tegengekomen wat niet met wat handigheid goed op te lossen was.
                        Als je dat zo tegen elkaar wegstreepte vond hij de Panasonic er uit schieten t.o.v. vergelijkbare camera's en zou hij alleen de Canon S1 IS nog overwegen.

De Panasonic kan ik hier aanschaffen voor € 545,- De camera is in beide uitvoeringen, metalic en zwart, beschikbaar.

Comment

de fz10 het is wel een echt bakbeest he.

FZ10 35-420mm leica lens met IS en een f2.8 all the way
                          Canon EOS600d

Comment

Effe ter info ben vandaag mijn bestelde spullen gaan afhalen bij topfoto :

lens adaptor/hoodset = LAH-DC10 (39,90)
                            Tele-convecter = TC-DC52B (119,90)
                            Scandisk 512 ultra II (119,90)

Moet zeggen de eerste tests zijn zeer positief , zaterdag , tijdens Nederland-België , volgt de vuurproef....

Comment

Laat dan maar wat voorbeelden zien hé
                              Cypho
                              Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

Comment

Working...
                              X