Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma Groothoeklenzen Zoom + Vast

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sigma Groothoeklenzen Zoom + Vast

Op volgende link http://www.d95.nl/Digitaalfotograferen/Sigma/sigmalenzen.htm vind U overzicht van alle Sigma groothoek EX objectieven met Specs.
    EX lenzen zijn de echte Top-objectieven.

Digitaalfotograferen
    John

of je kan natuurlijk de sigma site zelf bezoeken, minder commercieel ...

Comment

Dat zal best maar nu weet je meteen waar je aan toe bent. Hier staan de prijzen erbij.
      Ik vind je reactie een beetje flauw......

Rick

Comment

Nee Rick. Jimmy heeft gelijk.
        Op dit ogenblik heeft niemand gevraagd naar modellen en prijzen van Sigma-lenzen.
        En iedere BD-er weet vanzelf dat, als hij naar prijzen moet zoeken, hij die via een zoekrobot kan vinden.
        De topic lijkt dus maar één bedoeling te hebben: prijzen tonen.

Comment

Hoi tklapgat

Hier op het forum zie ik toch echt een topic over EX Sigma groot hoeklenzen, en ook nog een topic over welke lens aan te schaffen bij een Nikon D100 of een Fuij S2 Pro.....dus deze persoon geeft een overzicht met prijzen op zijn site. What's the problem. ? Handig toch.
          Waren hier maar meer mensen die apparatuur verkochten en zijn/haar mening hier gaven dan wel info verstrekten.
          Oké......je zal er waarschijnlijk dan een nieuw onderdeel voor moeten openen....maar ik heb daar niks op tegen. Iedereen zoekt toch naar info en prijzen als je iets wil kopen.....zeker met deze prijzen waar we nu over praten.
          Het moet natuurlijk niet zo zijn dat deze personen alleen maar reclame voor zichzelf maken. Maar daar kun je regels aan stellen.

Rick

Edited by - Rick on 24 June 2002 23:08:00

Edited by - Rick on 24 June 2002 23:08:51

Comment

...
            Hier op het forum zie ik toch echt een topic over EX Sigma groot hoeklenzen, en ook nog een topic over welke lens aan te schaffen bij een Nikon D100 of een Fuij S2 Pro.....dus deze persoon geeft een overzicht met prijzen op zijn site. What's the problem. ? Handig toch.
            Waren hier maar meer mensen die apparatuur verkochten en zijn/haar mening hier gaven dan wel info verstrekten.
            Oké......je zal er waarschijnlijk dan een nieuw onderdeel voor moeten openen....maar ik heb daar niks op tegen. Iedereen zoekt toch naar info en prijzen als je iets wil kopen.....zeker met deze prijzen waar we nu over praten.
            Het moet natuurlijk niet zo zijn dat deze personen alleen maar reclame voor zichzelf maken. Maar daar kun je regels aan stellen.

Rick
            Niet mee akkoord Rick. Commerciële en objectieve informatie houden we het best gescheiden, vind ik.

De vermelde prijzen zijn overigens bijzonder hoog.

Mvg,
            Frank Vandenberghe

Comment

Dat mag......dat je er niet akkoord mee gaat.

Als je mijn post goed leest kun je zien dat ik ook vind dat het niet te gek moet en dat er eventueel een apart forumonderdeel voor moet/kan komen.
              En dat de prijzen hoog zijn...so what. Niemand koopt toch bij de eerste de beste shop die die tegen komt.
              De beste man geeft wat info .....meer niet......
              Er staat nergens dat hij dat niet mag doen op de manier zoals John dat nu doet.

Rick

Comment

Er gaat niets boven commercieele informatie.

John geeft z'n mening en als je een andere hebt, wel schrijf daarover.

Jimmy is altijd een beetje vlug aangebrand, wel Jimmy dat is in veel opzichten een goede eigenschap.

Deze keer sla je de planj echter volkomen mis, waarom denk je dat de Sigma site minder commercieel zou zijn ?

Een handelaar wordt aangesproken op wat hij heeft geadviseerd een 'Sigma site' zeker niet.

jacques.

Comment

Working...
                X