Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie kan mij helpen bij keuze digitale reflexcamera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Ronny, ik vrees nergens nie.

    Comment


    • #17
      Originally posted by RonnyE
      Waar zou ik evt. 2e hands zo een professioneel toestel (Canons EOS1DmII) kunnen vinden???
      Die is toch maar pas uit. Kdenk dat je nog een beetje geduld zal moeten hebben voor dit 2dehands te vinden.
      http://www.vannecke.be
      Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
      Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

      Comment


      • #18
        s h i t ik hoop dat ik vanavond de lotto win -2 en dan hé dan koop ik die gewoon hihi.
        Ik was dus weer aant dromen hé en ik maar denken dat die 2e hands te vinden was ...

        Toch bedankt voor jullie reacties

        Ronny

        Comment


        • #19
          Hehe het was zo te zien een goed idee dat ik die kleine opm maakte.

          En voor een canon alternatief tja je hebt 4 DSLR's en de prijs gaat van 900€ tot 7000€. Aan jou de keuze.

          Maar ik zie dat tom wel wilt wisselen nu hij de force teruggevonden heeft en terugkomt van de dark side .

          Gewoon wisselen en je kan je nikon kopen.

          Comment


          • #20
            Ja dank je wel voor jouw tip over die canon vatting. Kwil wel nog van Tom vernemen waarom hij voor Canon kiest .... (of terug is overgestapt op Canon).

            Die Canon 10D lijkt me ook wat. Pfffff wat is dat toch moeilijk allemaal, ben dan nog wel student fotografie maar hou me bezig met architectuur en landschap en wildlife ... Maar 't kost allemaal centekes

            Nog maar wat sparen denk ik.

            Groeties Ronny

            Comment


            • #21
              Originally posted by RonnyE
              s h i t ik hoop dat ik vanavond de lotto win -2 en dan hé dan koop ik die gewoon hihi.
              Ik was dus weer aant dromen hé en ik maar denken dat die 2e hands te vinden was ...

              Toch bedankt voor jullie reacties

              Ronny
              Heel even geduld. Straks koopt Rudy die MarkII en een paar weken later kan j'm hier in de koopjeshoek zeker en vast terugvinden. Was ik jou, dan zou ik 'm nu al reserveren bij Rudy met een goed bod!
              Komt nog in orde hoor!

              Comment


              • #22
                Originally posted by RonnyE
                Waar zou ik evt. 2e hands zo een professioneel toestel (Canons EOS1DmII) kunnen vinden???
                Voor de 1D Mark II is het nog wat vroeg om tweedehands aan een toestel te geraken, er heeft er al eentje op Ebay gestaan maar die gast had de bedoeling er aan te verdienen door hem onmiddelijk beschikbaar te verkopen als er werelwijd véél kandaten aan het wachten waren. Zijn voorganger de 1D ga je nu wel gemakelijker tweedehands vinden van bouw en snelheid ongeveer indentiek aan de Mark II alleen heeft de 1D een CCD inplaats van een CMOS en heeft 4 Megapixel aan boord. Qua degelijkheid en kwaliteit is dit echter een steengoed toestel. Zou je nu zo ongeveer voor een 2300 Euro of iets daar rond moeten kunnen vinden.

                Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                Comment


                • #23
                  L O L

                  Originally posted by tilde

                  Heel even geduld. Straks koopt Rudy die MarkII en een paar weken later kan j'm hier in de koopjeshoek zeker en vast terugvinden. Was ik jou, dan zou ik 'm nu al reserveren bij Rudy met een goed bod!
                  Komt nog in orde hoor!


                  Comment

                  Working...
                  X