Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

beschermingsfolie voor canon 1d mk2 N

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• beschermingsfolie voor canon 1d mk2 N

Beste forum leden,

Ben dringend op zoek naar een goede beschermfolie voor het display achteraan op de camera ( eos 1d mk2 N)
    Wie kan mij helpen aub?

Dank voor jullie info,

mvg,

Krist

Re: beschermingsfolie voor canon 1d mk2 N

Ik denk niet dat dit nodig is voor zo'n camera, die displays kunnen tegen meer dan dat je denkt en als hij dan al zou vallen op een scherp voorwerp, zal een folie dit niet tegenhouden...

Comment

bij eender welke fotografie winkel kan je dit vinden.
      Kan niet zien in je profiel gegevens in welke regio je woont
      bv. Grobet in Antwerpen, Media Markt
      groetjes Ingrid

Comment

Of online...

DEZE of DIT

Comment

De 1DmkIIn heeft misschien wel een 2.5" scherm, maar de plastiek die erover zit bedekt ook nog het monochrome schermpje eronder. Je zal dus een pak meer dan 2.5" nodig hebben.

Een willekeurige smartphone screen protector kan je zo op de juiste maat snijden en vind je voor minder dan een euro op ebay...
          ik heb er talloze liggen dus als je ooit in de buurt bent van sint niklaas krijg je er gerust eentje mee
          5DmkIII en wat glas

Comment

Zelfs op een Nikon, waar zo'n beschermkapje bijgeleverd wordt, heb ik niks zitten en daar komen kleine krasjes in, maar die zie je alleen als de display uit is. Volgens mij hebben veel Canon camera's een hard schermpje.
            Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Working...
            X