Hallo iedereen,
Ik ben helemaal nieuw op dit forum en had graag jullie advies ivm aankoop van een camera.
Als cadeau voor mijn vrouw had ik graag een camera aangeschaft maar we zijn compleet onwetend als het over fotos gaat.
ik ben eigenlijk op zoek naar een goed fototoestel dat
- goede foto's maakt
- eenvoudig te bedienen is , bijvoorbeeld een 'auto' stand heeft en alles ineens goed staat
- vrij compact is
- liefst met zo een schermpje waar je het beeld op ziet
- opslag op sd card ofzo
- een redelijke zoom heeft
Kunnen jullie me tips geven ? Der heeft me al eens iemand van Sony Cyber shot gesproken , wat denken jullie ervan ?
Het heeft geen zin om me vele specs te geven , daar snap ik niks van
Eigenlijk een goede camera met wat goede zoom waarbij je op het knopje duwt om een goede foto te hebben.
Mijn vrouw neemt vrij veel foto's maar gebruikt steeds haar gsm bij gebrek aan beters.
Ze fotografeert bijv. tijdens uitstappen , vakanties , natuur , close up van bloemen , motogp wedstrijd ,feesttafels , gewoon de dagelijkse dingen.
Het is niet de bedoeling de professionele toer op te gaan.
Vriendelijke groeten ,
Joel
Ik ben helemaal nieuw op dit forum en had graag jullie advies ivm aankoop van een camera.
Als cadeau voor mijn vrouw had ik graag een camera aangeschaft maar we zijn compleet onwetend als het over fotos gaat.
ik ben eigenlijk op zoek naar een goed fototoestel dat
- goede foto's maakt
- eenvoudig te bedienen is , bijvoorbeeld een 'auto' stand heeft en alles ineens goed staat
- vrij compact is
- liefst met zo een schermpje waar je het beeld op ziet
- opslag op sd card ofzo
- een redelijke zoom heeft
Kunnen jullie me tips geven ? Der heeft me al eens iemand van Sony Cyber shot gesproken , wat denken jullie ervan ?
Het heeft geen zin om me vele specs te geven , daar snap ik niks van
Eigenlijk een goede camera met wat goede zoom waarbij je op het knopje duwt om een goede foto te hebben.
Mijn vrouw neemt vrij veel foto's maar gebruikt steeds haar gsm bij gebrek aan beters.
Ze fotografeert bijv. tijdens uitstappen , vakanties , natuur , close up van bloemen , motogp wedstrijd ,feesttafels , gewoon de dagelijkse dingen.
Het is niet de bedoeling de professionele toer op te gaan.
Vriendelijke groeten ,
Joel
Comment