Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lange wachttijden voor bestelling Canon 10D ???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Mijn Belgische computerdistributeur (ik heb dealerstatus bij hen) heeft op dit ogenblik 6 EOS 10D's en 5 EOS 300D's op voorraad. Dealerprijzen zijn niet echt om rijk van te worden als je de marge vergelijkt met wat tegenwoordig op de end-usermarkt gevraagd wordt. Maar wat ik maar wou aangeven is dat als een in hoofdzaak computerdistributeur voor Canon België een aantal digitale fototoestellen in voorraad krijgt dan mag ik aannemen dat beide toestellen ook vlot verkrijgbaar zijn via de foto-speciaalzaak die ze wellicht rechtstreeks bij Canon aankoopt.

    Dit was ooit anders. Ik heb twee maanden mijn 10D in bestelling gehad en heb hem tenslotte bij top-foto aangekocht omdat ik het wachten beu was.

    DigiCam

    Comment


    • #17
      Originally posted by Phille
      gearlust he Kev, we all know how it feels
      JA ik zit hier in spanning te wachten op mijn nieuwe lens dus ik ken het heel goed . Vooral ik ben geen spier zeker dat het een goeie is of niet

      Comment


      • #18
        Kev,

        Die D30 blijft toch gewoon voorlopig ?
        Backup hee, is trouwens in absolute nieuwstaat dus ....

        Heeft niets te maken met gearlust, heeft te maken dat dit een zeer intressante aankoop was. Is dan ook geen nieuwe hee

        Comment


        • #19
          Originally posted by Tom
          Kev,

          Die D30 blijft toch gewoon voorlopig ?
          Backup hee, is trouwens in absolute nieuwstaat dus ....

          Heeft niets te maken met gearlust, heeft te maken dat dit een zeer intressante aankoop was. Is dan ook geen nieuwe hee


          Dju ik dacht al je D30 te kopen als backup

          Comment


          • #20
            Kev,
            Doe een bod hee .....

            Comment


            • #21
              10D? 2-3 weken bij Top-foto.
              Heb er net eentje tweedehands gereserveerd.
              Canon 10D, gLaasjes, lampjes,...
              LidNr. BD0211BE

              Comment

              Working...
              X