Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ik wil mening over bepaalde camera's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ik wil mening over bepaalde camera's

hallo allemaal,

ik ben een leek in fotografie en videogebruik. ik ben trainer bij de sport boogschieten,en wil graag
    foto's en video opnames stap voor stap gaan analiseren.
    daarom wil ik graag jullie mening vragen over 2 camera's die ik op het oog heb?

het gaat om de nikon D5100 +18-150 VR en de canon EOS 550D 18/55DC + 70/300DC

hartelijk dank op voorhand!

gegroet,

jurgen

Re: ik wil mening over bepaalde camera's

Dag Jurgen,

vertelt u misschien eerst eens wat meer over welke disciplines en acties u precies bij dat boogschieten wilt vastleggen, dat maakt het gemakkelijker om u wat vooruit te helpen.
    Ik heb ook enkele boogschutters in mijn kennissenkring

mvg
    I may disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it (Evelyn Beatrice Hall)

Comment

het gaat erom om schutters hun schiethouding te fotograferen om zo in detail de houding te bekijken.
      en video opname om de houding van schutter sta voor stap te bekijken +materiaal zien hoe boog reageert +
      de vlucht van de pijl bekijken.

grtjs

Comment

kijk ook es naar de D3200/5200 van nikon! betere video functie.
        bij hogere iso gaan die het ook beter doen wat zeker zal helpen.

lenzen: tamron 17-50 f2.8 en tamron 70-300 vc

lenzen bestaan ook voor canon.
        nikon stuff

Comment

Van wat ik in London gezien heb op tv, waren de opnames waarbij je de analyses zou doen van hoe een boog reageert en hoe de pijl vliegt gedaan in een vreselijk hoge framerate.
          Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht