Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GH2/3 Body only in stock/goede prijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • GH2/3 Body only in stock/goede prijs

    Hoi,

    Ik ben nu al even op zoek naar een GH2/GH3 in stock in België, de GH2 als extra backup en de GH3 als main maar helaas pindakaas geen geluk.

    Weet iemand waar ze beide of één van beide in stock hebben?

    Ook nog, weet iemand waar ze de GH2 aan een leuke prijs hebben? (Mag bij bestelling zijn) Ik zie op Amazon.com en Bhphotovideo dat ie aan een leuke 499 dollar staat, terwijl ik op .co.uk, .de en .fr niks onder de 800 euro vind..

    Toch wel een serieus prijsverschil en als ik zoiets al zie heb ik het zeer moeilijk om de "volle pot" te betalen ookal zou het enkel gaan om een lokale afprijzing aangezien het toch om identiek hetzelfde toestel gaat. Akkoord, hier is er 21% BTW, maar zelfs met dat zou het maar 500 a 600 euro kosten ipv 800 of meer.

    Nu goed, ik ben al naar mijn normale aankoopplaatsen gegaan, Art&Craft, Fotokonijnenburg, Studio73, enkele grotere ketens (Krefel, Coolblue, Vandenborre,.. <- I know, niet de beste keuze deze.) maar telkens van een kale reis teruggekomen met meestal de rede dat die niet meer leverbaar is.

    Bij deze, als iemand nog tips heeft altijd welkom!

  • #2
    Re: GH2/3 Body only in stock/goede prijs

    Zoek eens op Ebay, daar vind je er vast wel enkele.
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

    Comment


    • #3
      Re: GH2/3 Body only in stock/goede prijs

      Ik heb al eens gekeken maar ik vertrouw eBay echt niet voor zulke bedragen. Het enige wat ik er trouwens op vind zijn tweedehands toestellen en die gaan nog voor +500 euro.

      Comment


      • #4
        Re: GH2/3 Body only in stock/goede prijs

        Ik neem aan dat je hem ook wilt voor de videofuncties?

        Comment


        • #5
          Re: GH2/3 Body only in stock/goede prijs

          Oorspronkelijk geplaatst door zerocool22 Bekijk bericht
          Ik neem aan dat je hem ook wilt voor de videofuncties?
          Inderdaad, met name voor de videofuncties. Al wil ik de stills niet verwaarlozen natuurlijk.

          Comment


          • #6
            Re: GH2/3 Body only in stock/goede prijs

            Kijk naar

            Online Retailer of photography equipment & electronics. Including DSLR cameras, lenses, laptops, tablets, batteries, filters. From Canon Olympus Sigma Apple Samsung LaCie Sandisk & Adata.
            Canon 5D MarkIII - 17-40mm f4 / 50mm f1.4 / 24-70mm f2.8 / 100mm f2.8 macro / extender 1.4x / 100-400mm IS USM / 70-200mm f2.8 IS USM

            Comment


            • #7
              Re: GH2/3 Body only in stock/goede prijs

              Is dat om te lachen ofzo? 800 pond voor een GH 2.. lol
              Last edited by KevinJay; 25 december 2012, 17:35.

              Comment

              Working...
              X