Hoi iedereen,
ik heb een vraagje voor een vriendin van mij. Ze ziet mij nu al 6 maand bezig met mijn reflex en zou ook graag een camera aankopen.
Ze is er wel niet zoveel mee bezig als ik maar neemt wel heel graag foto's.
Ze had gedacht aan de Nikon 1 omdat dat niet veel weegt rond haar nek. Ze heeft nogal nek en schouderproblemen daarmee.
Maar mijn vraag is of er dan geen kleine spiegelreflex bestaat die wat evenaart?
Ik ben zo een beetje van het gedacht, dat je met een Nikon 1 snel aan je limiet gaat zitten. Of ben ik mis. Kan dat toestel ook zoveel?
Het is vooral voor landschappen en buitenfotografie.
Maar ik ken haar en ze zal natuurlijk binnen ook wel foto's nemen.
En zowieso na verloop van tijd wil je meer en betere foto's he.
Budget 700-800e.
Ik wilde jullie meningen hierover eens horen. (Ze had het me ook gevraagd hier eens rond te vragen dus doe ik dat he. )
Allen heel erg bedankt !!
Groetjes van Sofie.
ik heb een vraagje voor een vriendin van mij. Ze ziet mij nu al 6 maand bezig met mijn reflex en zou ook graag een camera aankopen.
Ze is er wel niet zoveel mee bezig als ik maar neemt wel heel graag foto's.
Ze had gedacht aan de Nikon 1 omdat dat niet veel weegt rond haar nek. Ze heeft nogal nek en schouderproblemen daarmee.
Maar mijn vraag is of er dan geen kleine spiegelreflex bestaat die wat evenaart?
Ik ben zo een beetje van het gedacht, dat je met een Nikon 1 snel aan je limiet gaat zitten. Of ben ik mis. Kan dat toestel ook zoveel?
Het is vooral voor landschappen en buitenfotografie.
Maar ik ken haar en ze zal natuurlijk binnen ook wel foto's nemen.
En zowieso na verloop van tijd wil je meer en betere foto's he.
Budget 700-800e.
Ik wilde jullie meningen hierover eens horen. (Ze had het me ook gevraagd hier eens rond te vragen dus doe ik dat he. )
Allen heel erg bedankt !!
Groetjes van Sofie.
Comment