Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony a65 of toch canon eos 650d?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sony a65 of toch canon eos 650d?

Allemaal bedankt tot zover voor de reacties.
    Ik was er voor mijzelf uit, dat ik de a57 van Sony wilde aanschaffen, maar toen kwam puerte met de pentax k5
    Nu begin ik weer te twijfelen wat ik ga doen. Ik ben van plan om de camera in het nieuwe jaar te kopen, dus ik wacht dan ook nog even op de opvolger van de pentax 5 om dan definitief te beslissen welke ik neem.
    -A57-
    - K5-
    En nu ik hier kijk http://www.dpreview.com/reviews/sony-alpha-slt-a57/16 vind ik dat de a57 bij donkere kleuren wat strakker en realistiser overkomt bij een ISO van 1600..... Zucht

Comment

Als je na 31/12 koopt, dan kan je niet meer van de nu lopende cash-backs genieten, bv. -€75 op een a57.
      Misschien toch ook iets om mee te nemen in je overweging ...
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Met de cashback actie zou ik voor de A65 gaan. Een betere EVF dan op de A57, 24 megapixels en GPS.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marc. Bekijk bericht
          Met de cashback actie zou ik voor de A65 gaan. Een betere EVF dan op de A57, 24 megapixels en GPS.
          Klopt maar hij wil ook foto's in schemer/donker maken en daarin schijnt de A57 weer iets beter in te zijn.

Comment

De 2dehandsmarkt voor Minolta/Sony in duitsland is een stuk beter dan hier.

Comment

Working...
            X