Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus Pen E-PL5

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Olympus Pen E-PL5

Ondertussen is bovenstaande opgelost en hebben we op de body firmware 1.2 erop staan.
    Nog een vraagje aan de Olympus bezitters van deze camera en/of de OM-D E-M5, ik heb ergens gelezen dat, als je je camera zou instellen met "vived" je een iets snellere AF zou krijgen. Iemand die deze instelling gebruikt al dan niet voor AF?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pythagoras Bekijk bericht
      Ondertussen is bovenstaande opgelost en hebben we op de body firmware 1.2 erop staan.
      Nog een vraagje aan de Olympus bezitters van deze camera en/of de OM-D E-M5, ik heb ergens gelezen dat, als je je camera zou instellen met "vived" je een iets snellere AF zou krijgen. Iemand die deze instelling gebruikt al dan niet voor AF?
      Ik heb het deze morgen eens uitgeprobeerd en ik moet zeggen dat ik alleen maar een klein verschil merk op tele in low light. Maar het verschil is echt marginaal.
      Het is moeilijk te ondervinden uit de hand, want de AF is zo al heel snel.
      Op de OMD voel ik heel weinig verschil en op de EPL3 maakt het niets uit.
      Canon R6 MKII , Canon RF VCM 35 1.4, Canon RF 85 1.2 L, Canon , Canon RF 100-500 L

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pythagoras Bekijk bericht
        Ik heb dit ook al eerder gelezen en mijn OM-D toen maar op vivid gezet. Heb eigenlijk nooit getest of het écht verschil maakt. Ik schiet alleen RAW formaat en dan maakt zo'n beeldinstelling verder toch niet uit....
        www.indetailfotografie.nl

Comment

Working...
        X