Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

All-around compacte camera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: All-around compacte camera

Oorspronkelijk geplaatst door Viktor Bekijk bericht
    Ik twijfel niet aan de kwaliteit en capaciteit van de RX100 maar ik neig toch richting de NEX 6 of fuij EX-1. Ik weet dat ik met deze toestellen over mijn vooropgesteld budget zit !
    Ik twijfel tussen beide maar met mijn kennis van zaken kan ik niet direkt zeggen welke ik prefereer (wel qua uitzicht, maar dit zou wat kort door de bocht zijn als beslissende factor). De lagere prijs van de NEX6 is natuurlijk een argument maar vermits ik toch al over mijn budget ben, wil ik mijn keuze niet enkel hiervan laten afhangen.
    Graag had ik jullie advies of bevindingen over beide toestellen.

Bedankt
    Viktor,

Toch even meegeven dat mijn aankoop RX100 niet alleen in funktie van kwaliteit was; ook omdat die zo compact is en dus in je jaszak of handtas kan.
    Ik werk bij voorkeur met DSLR.

Comment

Re: All-around compacte camera

Ik denk dat je beter de toestellen waartussen je twijfelt eens van dichtbij gaat bekijken (en als er nog geen Nex-6 op voorraad ligt in de winkel, probeer dan al eens een Nex-7 of 5N/R). Dat gaat je volgens mij meer zeggen dan nog een paar dozijn posts extra in dit topic. Kiezen moet je uiteindelijk toch zelf doen, en dat zou ik niet doen op basis van enkel lectuur.
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Working...
      X