Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe d800 met bijna 800 foto's op de teller???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe d800 met bijna 800 foto's op de teller???

Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
    Dat zou ik dus nooit doen. Met MM heb je een transaktie gesloten en zij zijn verantwoordelijk voor de garantie reparatie enz., waar ze die laten uitvoeren is hun zaak.
    Ok, dan moet jij dat maar nooit doen.
    Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
      Moest ik verantwoordelijke zijn bij MM of een andere winkel waar je deze beschuldigingen naar uit zou ik je tot verantwoording roepen met dit soort uitspraken.
      MM heeft degelijk hun verantwoordelijkheid opgenomen en hoeft dan dit soort laster en of eerroof niet te dulden.

Nee ik werk niet voor een multimediaketen ,werk als jurist voor een bergingsbedrijf dat actief is alle werelddelen.
      Dit was wel een reactie op een andere feed die beweerde dat alle zaken zich hiermee bezig houden of kunnen doen.
      Wat ook waar is natuurlijk, je weet het nooit als consument.
      Maar wat MM betreft, ze zijn er toch al regelmatig mee in het nieuws geweest. Zowel in Belgie als in Nederland. En in alle consumenten programma's.
      En dat soort zaken is natuurlijk alleen maar terug te vinden in spullen waar gegevens in zijn opgeslagen, wat met de rest wat terug komt.
      En natuurlijk hebben ze het perfect opgelost, ze kunnen ook niet anders hé.

Zo beter geformuleerd Stefan.
      Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

En dan die internet winkels, als je iets koopt mag je het binnen de week terugsturen en geld terugvragen, wat denk je dat ze met die toestellen doen? Doorverkopen natuurlijk. Als je protesteert krijg je een ander toestel en wordt het "gebruikte" doorgeschoven naar de volgende klant.
        Nikon D800 ,D750, D90, Lenzen: 24-70mm f:2.8; 70-200mm f2.8 VRII; 50mm f1.8; 105mm Macro f:2.8; 70-300mm; 18-105VR

Comment

Working...
        X