Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 7D of wachten op de 7D mark II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Canon 7D of wachten op de 7D mark II

    Oorspronkelijk geplaatst door djienbe Bekijk bericht
    Dat doet me nu juist denken dat ze die inhaalbeweging al ingezet hebben en het versterkt de gedachtengang dat er wel degelijk redenen zijn om een 7D mkII uit te brengen. Maar anderzijds, akkoord Sieg, we zijn met al dit gefilosofeer geen bal vooruit en de TS zit nog altijd zonder antwoord.

    Djienbe

    Nee maar dat zal ook nooit lukken want Canon weet dat zelf niet (exact) die kijken naar de concurrentie, verkoopcijfers en de hoogdringendheid.

    Bijvoorbeeld de 6D, die had er niet gekomen als Nikon de D600 niet had op de markt gebracht, waarom moet je er nog zo lang op wachten en ligt de Nikon nu al in de rekken.

    Comment


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Goed belicht heb ik met de 7D nog foto's kunnen maken tot 1600 iso met een minimum aan ruis, lijkt me toch wel voldoende ?

      grts
      Sieg
      Daar heb je een punt. Ik ga ook max tot 800-1600.
      Design is destiny in my hands, fate in your eyes.

      Comment


      • #18
        Re: Canon 7D of wachten op de 7D mark II

        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Goed belicht heb ik met de 7D nog foto's kunnen maken tot 1600 iso met een minimum aan ruis, lijkt me toch wel voldoende ?

        grts
        Sieg
        Na 3 jaar nog altijd zeer tevreden met de 7D, en met Lightroom 4 is de ruis zeker geen probleem.

        Heel die ruisproblematiek is vooral software, en Nikon heeft dit momenteel wschl beter opgelost in de camera dan Canon.

        Maar als je ziet wat een 1D-X kan, dan heeft Canon toch nog heel wat ruimte om z'n huidige cropsensors te verbeteren.

        Comment

        Working...
        X