Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dilemma (canon body + lens)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    alé nog is allemaal bedankt voor de reply's en de info en ik respecteer ieder zijn mening.
    Die lens moet alleen dienen voor vliegtuigen te fotograferen.
    Waarom zulke lens en bv. niet de 70-200 zul je zeggen,awel ik heb al op veel luchthavens geweest het is verdomme gemakkelijk als je één lens hebt want ge fotografeerd ne vlieger op bv.60mm en de volgende seconde moet ge er eentje trekken op 290mm ,ik bedoel maar ge hebt absuluut geen tijd om van lens te wisselen of nen converter er bij tussen te steken.(vraag het maar eens aan jos v/d broeck,ook een nieuwkomer hier)
    Bij analoog fotograferen gebruik(te) ik twee body's met uiteraard twee verschillende lensen,maar aangezien ik de overstap ga maken van Minolta naar Canon zal ik het verlopig met één digitale body moeten doen.
    Tevens ga ik niet meer de fout proberen te maken om spullen te kopen en een jaar later tot de vaststelling komen dat deze eigenlijk niet voldoen,want dan koop je maar bij en per slot van rekening ben je even veel geld kwijt.
    Zul je mischien nog afvragen koop dan een Minolta DSLR je hebt er alle spullen voor,awel Minolta brengt deze pas uit in de herfst en wil het wel lukken dat wij rond die periode een spotterstrip maken naar de USA,is hij er al als we deze reis ondernemen ?zal het degelijke kwaliteit zijn ?zullen er geen gebreken aan zijn ? hoeveel tijd heb ik nog om mijn toestel te leren kennen ? want ik kan me moeilijk inbeelden dat ik op woensdag een body ga halen en op zaterdag vertrekken en het toestel onder de knie heb.
    ps.ik heb weeral eens slecht geslapen in verband met mijn probleem,deze avond is goed doorzakken denk ik dan is dat slaap probleem direct opgelost
    Iemand een idee wanneer die zwarte 300d body (kiss) uitkomt in Europa ?

    Canon 10D-350D-30D-7D-2x 1D Mark IV,24-105 L f4 ,70-200 L f2.8,100-400 L f4.5 5.6, 300mm L f4, 500mm L f4
    http://www.cyclingphoto.be

    Comment


    • #17
      Originally posted by paris lover

      Iemand een idee wanneer die zwarte 300d body (kiss) uitkomt in Europa ?
      Het staat nog niet vast of die überhaupt in Europa en de VS zal vermarkt worden! (via de officiële kanalen natuurlijk...)
      Canon 10D, glass, flashes & extra's
      Fuji S602Z & extra's
      www.CooMa.be BD0176BE

      Comment

      Working...
      X