Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

S602 - The final chapter

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Tony, ben toch wel eens benieuwd naar uw opnames in 't Sportpaleis.
    Ik was ook op het concert en vroeg me af hoe een shot binnenin eruit zou zien.
    Kan je een voorbeeld uploaden?

luc

Luc

Comment

sinds gisteren avond kan ik dus niet meer me sluitertijd + diafragma in stellen... in stand m en ik stand S....
      Als ik 1/2000 ste wil dan wilt de camera dat niet.... maar ik wel... dus ik kan draaie en die knop wat ik wil maar gebeurt dus geen ruk .... iemand enig idee ?

www.racefotografie.nl
      D60 50-500, 28-80

Comment

Blijkbaar staat er in de manual dat de combinatie shutter en aperture niet volledig vrij te kiezen is. D'r staat zelfs een tekeningske bij waar je de lijn moet doortrekken naar verdere waarden. (pag 31)

So mijn advies is : RTFM.

Greetz,
        Tom

S602
        http://users.pandora.be/tommy_boy/tommy_boy/

Comment

Mijne 602 is ook thuis... stond deze morgen al om 9 uur bij De Reuver voor de deur

Wel een hele aanpassing tegenover mijnen Ixus 300. Mijn eerste samples zullen nog niet voor morgen zijn denk ik ;-)

Luc

Luc

Comment

Tony, ben toch wel eens benieuwd naar uw opnames in 't Sportpaleis.
            Ik was ook op het concert en vroeg me af hoe een shot binnenin eruit zou zien.
            Kan je een voorbeeld uploaden?
            Ik zal er ééntje aan m'n pbase toevoegen

Heb wel tot 3x toe problemen gehad met mensen van de security , ze vonden m'n toestel te professioneel , maar ik geef nooit op

I love my FujiFilm FinePix S602 Zoom
            http://www.pbase.com/tonysmet

Edited by - Tony smeT on 23 June 2002 04:02:02

Comment

wow... de Borsato-foto is werkelijk super!

luc

Luc

Comment

Jaa, dat is idd een prachtige foto !!!
                Heb je deze foto (buiten de tekst) nog bewerkt of komt ie zo uit de camera ??

Groeten,

α 700 + DT16-105 3,5-5,6 + SAL70-300G 4,5-5,6 + HVL-F42AM + Velbon 250R

Comment

Heb de mijne ook sinds vrijdag. De pop-up flash is werkelijk uitstekend!
                  Wie een BTW-nummer heeft en bij Mediacheckpoint wil bestellen moet wel expliciet vragen om het BTW-nummer op de factuur te laten zetten. Anders kan je hem niet inbrengen!
                  Have fun,

Tim

Comment

Vandaag naar de kust geweest met mijn gasten...
                    Jongens toch... die "5 shots in a row" functie is niet te doen! Ik mis voortaan geen enkele actie meer van die gasten!
                    Volgende zondag kampioenschap van Belgie wielrennen te Maldegem... mijn toestel zal nogal te werk gaan

Luc

Comment

Vandaag naar de kust geweest met mijn gasten...
                      Jongens toch... die "5 shots in a row" functie is niet te doen! Ik mis voortaan geen enkele actie meer van die gasten!
                      Volgende zondag kampioenschap van Belgie wielrennen te Maldegem... mijn toestel zal nogal te werk gaan

gaaf is dat he
                      hij pakt alleen toch de laatse 5 ?
                      ookal hou je hem 20 sec in ofzo ?

www.racefotografie.nl
                      D60 50-500, 28-80

Comment

Kies maar... eerste 5, laatste 5

En euh, alle foto's op m'n pbase pagina's komen zo uit het toestel, niks PhotoShop
                        (enkel die tekst wel natuurlijk, is om 'misbruik' te voorkomen! (hihi)

I love my FujiFilm FinePix S602 Zoom
                        http://www.pbase.com/tonysmet

Edited by - Tony smeT on 24 June 2002 02:01:31

Comment

De "laatste vijf"-functie ga ik minder gebruiken denk ik.
                          De functie die ik gebruikte, maakt gewoon 5 shots na elkaar met een tussenpauze van 0,2 sec.
                          Nog een kleine bemerking; van de 150 foto's die ik tot nu toe maakte, zijn er slechts een tiental "out of focus". Ik gebruikte zowel de auto- als manuele focus. Dus tot hiertoe niets dan goeds van deze camera.

groeten,
                          Luc

Luc

Comment

Je hebt gelijk. Alleen in 'schemer' heeft ie wat last met AF'en.

Greetz,
                            Tom

S602
                            http://users.pandora.be/tommy_boy/tommy_boy/

Comment

Working...
                            X