Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraagje over leveringswijze PIN

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vraagje over leveringswijze PIN

    Aan de mensen die al eens iets besteld hebben via PIN of andere online-shops: Hoe gaat de levering in zijn werk. DHL of UPS of... Wat ik mij ook afvraag is: als het geleverd wordt en je bent niet thuis, wat dan? Is er een afhaalpunt in de buurt, of moet je daarvoor naar 't ander end van het land? Komen ze het nog een tweede maal aanbieden?

    Enfin, ik heb hier totaal geen ervaring mee (enkel met taxipost) en maak me wel wat (waarschijnlijk onnodige) zorgen over mijn pakje

    “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
    Scott Adams

  • #2
    Ik heb telefoon gekregen van DHL en ik kon kiezen ,ofwel in een shellstation naar keuze gaan afhalen of de dag erna zorgen dat er iemand thuis was op een afgesproken uur.
    De dag erop stond men op het afgesproken uur aan de deur.

    Groeten Rusty
    Ik haat vriendjespolitiek

    Comment


    • #3
      Vase stuurt je meestal een tracking nummer van DHL.

      Hiermee kun je op de DHL site kijken waar het goed zich bevindt.

      Ik ben een paar keer niet thuis geweest tijdens de aflevering, je krijgt dan een kaartje in de bus.

      Meestal bel ik dan even op dat ik het zelf kom halen in een van de depots van DHL.

      Toevallig zit er eentje een paar kilometer van mij af en kan ik het dezelfde avond nog ophalen.
      Met de groeten van Stanley !

      Albumpies

      Canon Stuff

      Comment


      • #4
        Ik laat pakjes van PIN altijd op het werk toekomen. Op de receptie kennen ze me onderwijl al

        Als je die mogelijkheid hebt, zou ik deze benutten. Tenzij je natuurlijk al weet dat je een hele week verlof hebt ofzo.

        ZABB
        BD1094BE - Canon 40D en nog één en ander.

        Comment

        Working...
        X