Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Firmware 7D veranderen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Firmware 7D veranderen

ik heb het geïnstalleerd en ik moet zeggen die nieuwe functies zijn wel een leuk hebbedingetje.
    Nu een burst buffer van 23 beelden en dat met nog niet eens een echt snelle kaart! en volgens wat ik lees op canonrumor kan je in jpeg zelfs meer dan 120 foto's nemen in 1 burst, indrukwekkend! ( nog niet gecontroleerd)
    Ook sterren aan de foto geven en auto iso beperking zijn leuk.
    Later ook de raw bewerking in de camera eens testen, kan handig zijn als je direct een jpegje wilt afgeven.

Comment

Hier ook met succes naar 2.0. Instellingen en taal op de camera bleven behouden.
      Ga het nu eens testen zi!

Comment

Ik heb bij mijn 5D2 de standard noise reduction voor de high iso's, afgezet.
        Maar ik ga ook niet elk rgb-kanaal af om te kijken waar de noise zit, om die alleen daar subtiel weg te halen, zonder scherpte te verliezen.
        Misschien gaat nu iemand de twee mogelijkheden vergelijken voor de 7d.
        Die bevindingen zouden me wel interesseren.

Comment

Hier ook met succes de firmware 2.0.0 geïnstalleerd,nederlandse taal bleef behouden.
          Enkel de data en land moeten wijzigen.
          Canon 7D + Canon 350d + 70-200/f4.0LUSM + 17-40/f4.0LUSM
          Nikon Coolpix 775 en cp 5700

Comment

De versie voor het Nederlandstalig gebied staat ondertussen hier: http://www.canon.nl/Support/Consumer...ownload&page=1
            Dat geeft de gebruiker wellicht meer vertrouwen indien er wijzigingen zijn aan de menu's in die taal.
            Last edited by Poza; 8 augustus 2012, 12:10.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VDSDigit@l Bekijk bericht
              Ik heb hem er ook opstaan , maar geen nederlands
              Is je toestel er eentje via Benelux invoer ? Of via de grijze markt ?

Het zou wel eens kunnen dat ze bij Canon een middel hebben gevonden om de grijze markt invoer af te remmen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                Is je toestel er eentje via Benelux invoer ? Of via de grijze markt ?

Het zou wel eens kunnen dat ze bij Canon een middel hebben gevonden om de grijze markt invoer af te remmen.
                Toestel komt uit Engeland , maar de shop laat ze ook vanuit Hong-Kong komen heb ik opgemerkt.
                Maar toestel werkt zonder problemen , ben er heel tevreden over
                Groeten , VDSDigit@l

Comment

Beste een vraagje hoe krijg ik firmware 2 op mijn 7D. hoe moet ik te werk gaan .
                  groetjes andreas

Comment

Andreas,

klik hier eens op.

Voorbereidingen voor de firmware-update:
                    Windows: wanneer het gedownloade gecomprimeerde bestand (.zip) wordt uitgepakt, wordt er een firmwaremap gemaakt. *Het gedownloade bestand uitpakken: klik met de rechtermuisknop op het zip-bestand en selecteer Alles uitpakken. De map van het uitgepakte bestand bevat de firmware (bestandsnaam: 7D000200.FIR, bestandsgrootte: 17.462.140 bytes) plus instructies voor het bijwerken van de firmware (een PDF-bestand in vijf talen: Japans, Engels, Frans, Spaans en Vereenvoudigd Chinees).

Grtz, Michel

Comment

Als je dat bestand niet kunt lezen: installeer dan een reader die dat wel kan. De Adobe Reader is bijvoorbeeld gratis.

Comment

Bedankt Michel voor de snelle reactie.
                        Hier ook met succes de firmware 2.0.0 geïnstalleerd
                        groetjes andreas

Comment

Working...
                        X