Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie helpt mij bij de keuze van aankoop reflexcamera

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie helpt mij bij de keuze van aankoop reflexcamera

Oorspronkelijk geplaatst door Guy69 Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip. Bestellen via mediamarkt.nl is zowiezo niet mogelijk.
    Pixmania 670 euro, digicamshop 669 euro en bol.com 647 euro geven ook 2 jaar garantie en zijn goedkoper dan Art & Craft 699 euro. Over de naservice enkel ervaring met pixmania en deze was bij mij ok.
    Ja en digicamshop rekent geen verzendngskosten aan heb ik idd ook enkel goede ervaringen mee. EDIT, bol.com ook niet.

Comment

Ik zou kijken naar een 2dehandsje

foto-1080p filmen zou ik gaan voor canon 550d/600d
      Sony nex is dan technisch geen spiegelreflex en ziet er niet indrukwekkend uit ( klein ) maar een hele goede keuze voor een beginner. Ik gebruik het tegenwoordig constant en heeft veel voordelen.
      nikon 5100 lijkt mij ook een goeie

Voor de rest kun je eigenlijk geen slechte camera kopen dus maak je geen zorgen

voor prijzen in nederland kijk op kieskeurig.nl ook al zijn prijzen van dergelijke speelgoed op een paar tientjes na vaak gelijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Guy69 Bekijk bericht
        Bedankt voor de tip. Bestellen via mediamarkt.nl is zowiezo niet mogelijk.
        Pixmania 670 euro, digicamshop 669 euro en bol.com 647 euro geven ook 2 jaar garantie en zijn goedkoper dan Art & Craft 699 euro. Over de naservice enkel ervaring met pixmania en deze was bij mij ok.
        David Leemans
        Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

Heb een Nikon D5100 besteld met 18-105 mm lens bij Bol.com. Goedkoopst en geen verzendingskosten.

Comment

Working...
          X