Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikon D7000 probleem bediening zoeker < > monitor

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: nikon D7000 probleem bediening zoeker &lt; &gt; monitor

Perfecte oplossing, en inderdaad een prima service.
    "Dat ik fotografeer wil niet zeggen dat ik een fotograaf ben"

Comment

Dat weet ik nog zo niet, konijn zet je regelmatig in het zak, kopen aan be prijs en dan een nl factuur geven: 2% extra voor het konijn en heb er zo al meerdere gehoord dat dit is overkomen... Dit wil ook zeggen dat je de 1 jaar lange garantie van nikon nl krijgt ipv 2 jaar door nikon be!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Bekijk bericht
        Perfecte oplossing, en inderdaad een prima service.
        Prima service??? Zou toch te gek voor woorden zijn, als ze het toestel hadden opgestuurd als je hem amper een week hebt.
        Omruilen was dus ook inderdaad gewoon logisch
        D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Dat weet ik nog zo niet, konijn zet je regelmatig in het zak, kopen aan be prijs en dan een nl factuur geven
          Kijken die dan hun faktuur niet na als ze iets kopen? En als er een belgisch adres opstaat zo ie zo 2 jaar garantie.

Omruilen was dus ook inderdaad gewoon logisch
          Inderdaad, het is gewoon een DOA toestel voor hun. (Dead On Arrival) Die sturen ze gewoon terug en wordt hun gecrediteerd.

Ruud
          Met de vriendelijke groeten, Ruud.

Comment

Met de factuur is niets mis - trouwens mocht het geen belgische factuur zijn dan kwam ik niet in aanmerking voor de cashback-actie / wat de factuur betreft kan ik de geruchten niet beamen - bij mij was het in orde.

een DOA - ik denk het niet aangezien er al contact geweest is met nikon, en konijn vroeg de referentiegegevens vd factuur - ze zullen hem alleszins wel ruilen of terugsturen of dergelijke voor een ander toestel ....

omruilen voor klant - logische stap ? - misschien wel vanuit standpunt 'cliëntvriendelijke' dienstverlening - maar men had hem evengoed kunnen binnensturen 'onder garantie' om hem te laten nakijken ..... (en dan had ik hopelijk een vervangtoestel meegekregen)

ach hopelijk is met deze tumultueuze start alle leed achter de rug .... case closed
            http://www.flickr.com/photos/cbr_lady/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cbr_lady Bekijk bericht
              Met de factuur is niets mis - trouwens mocht het geen belgische factuur zijn dan kwam ik niet in aanmerking voor de cashback-actie / wat de factuur betreft kan ik de geruchten niet beamen - bij mij was het in orde.

een DOA - ik denk het niet aangezien er al contact geweest is met nikon, en konijn vroeg de referentiegegevens vd factuur - ze zullen hem alleszins wel ruilen of terugsturen of dergelijke voor een ander toestel ....

omruilen voor klant - logische stap ? - misschien wel vanuit standpunt 'cliëntvriendelijke' dienstverlening - maar men had hem evengoed kunnen binnensturen 'onder garantie' om hem te laten nakijken ..... (en dan had ik hopelijk een vervangtoestel meegekregen)

ach hopelijk is met deze tumultueuze start alle leed achter de rug .... case closed
              Als jij een toestel koopt wat binnen 7 dagen al kapot is, dan valt het onder een DOA. Dus gewoon recht op een nieuwe.
              Last edited by danielsl; 3 augustus 2012, 18:05.
              D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Dat is wel veel ongeluk hebben, zo snel. Ik ken iemand waarbij de sluiter van zijn canon 7d het begaf na 1750 foto's Canon's antwoord: Sluiters kunnen door misbruik sneller kapotgaan, de vervanging ligt niet binnen de garantie.

Comment

Working...
                X