Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70 leveringstermijn belgië

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Bij studio 73 1419 voor de kit met 18/70, s'middags gebeld en laten wegzetten en s'avonds na werk gaan ophalen.
    D7000 + 28 tot 400mm

    Comment


    • #17
      hallo
      ik heb de d70 met kit lens 18-70 deze avond zien staan
      in wetteren bij de buck 1439€ nu in promotie 1399€ dus voor wie geintereseert is
      ik heb de mijne al 14 dagen van bij topfoto
      veel sucses aan de liefhebbers
      groetjes tweetty
      ps: kan er mij iemand zeggen waar ik het best (beste prijs,goedkoopste) een lowpro tas kan kopen lowepro nova aw 2 of 3
      bij de buck is het voor nen nova 2 65 € weet er iemand beter
      bd0379be

      Comment


      • #18
        De fotozaak "Dali" (van de action groep) had vandaag nog 1 nikon D70 kit liggen voor 1359 euro in Brasschaat. Die ben ik dan ook meteen gaan halen . Ik heb naar heel wat zaken rondgebeld, en momenteel is de levertijd overal ongeveer 2 weken voor de kit, en meestal is er een wachtlijst. De Beuckelaar zelf heeft namelijk geen kits meer, en zij weten naar het schijnt ook niet wanneer die terug geleverd worden aan belgie. Men verwacht binnen dit en 2 weken. De body's moeten normaal wel overal zonder wachttijden verkrijgbaar zijn.

        Dat is toch wat ik van alle winkels hoorde (nelissen, dali, rembrandt, en een hele hoop lokale fotowinkels)
        D600 | Nikkor 50mm | Nikkor 18-200mm | Sigma 10-20mm

        Comment


        • #19
          Originally posted by Aragorn
          Originally posted by dirk panier
          ja heb ik gelezen, maar wat me vooral afvraag is wat er waar is van de geruchtenstroom als zou De Beuckelaer leveranciers die te goedkoop verkopen 'straffen' met trage levering (of helemaal geen levering). Ik wil wel wachten maar liefst niet op Godot
          tja, ik kan je alleen vertellen wat de winkel tegen mij persoonlijk gezegd heeft toen ik mijn D70 ging afhalen: (op mijn vraag hoe het kwam dat de prijs hoger lag dan aanvankelijk opgegeven)

          "Onze prijzen, en die van andere winkels waren volgens de leverancier (de beuckelaer dus) te laag. de leverancier heeft alle winkel opgebeld die een te lage prijs aanrekenden, en gezegd dat ze hun prijzen moesten verhogen en dat we anders geen leveringen meer zouden krijgen als we dit niet doen"

          Enkele dagen later is mijn vader in dezelfde winkel zijn toestel gaan afhalen (nadat er terug een kleine levering was binnengekomen) terug aan verminderde prijs. Hun uitleg hiervoor was toen
          "We moesten hogere prijzen rekenen van de leverancier, maar we hadden gemerkt dat sommige winkels zich hier niet aan hielden en toch een lagere prijs aanrekenden. We hebben hiervoor contact opgenomen met onze leverancier om dit aan te kaarten, en zij hebben ons vervolgens toestemming gegeven om dan ook terug aan deze lagere prijs te verkopen"

          De winkel in kwestie is betrouwbaar, en ik geloof hun verhaal ook wel.

          Als je niet al te lang wilt wachten zal je toch een winkel moeten zoeken waar de prijs iets hoger ligt. De winkels die de lage(re) prijzen hanteren hebben moesten wel een redelijke wachtlijst, maar voor zover ik uit persoonlijk ervaring weet krijgen ze wel allemaal minstens 1 maal per week een levering van een aantal D70 toestellen!
          Uit uw verhaal en mijn achtergrondinformatie maak ik uit dat uw winkelier niet erg betrouwbaar is. Je moet dus die winkelier niet geloven. Die wil enkel verkopen aan de maximale verkoopbare winstmarge, zijne uitleg klopt van géén kanten. Uw winkelier koopt in aan dezelfde prijs als de winkelier in Duitsland ! Trouwens in héél Europa wordt aan dezelfde prijs ingekocht. Ik weet zelfs de inkoopprijzen, maar het zou niet fair zijn deze te noemen.
          Ik geef je alleen dit mee : onderhandel met je leverancier, hij kan aan dezelfde prijs verkopen als een winkel in bv Duitsland, enkel het verschil in BTW zal je meer betalen. Er zijn géén verplichte verkoopsprijzen !
          Laat u niets wijsmaken. Ik spreek hier alleen over Nikon en de D70.

          Comment


          • #20
            kan kloppen, de geruchtenstroom is blijkbaar op niets gebaseerd. Heb terug contact gehad met de eigenaar van de camshop, en die heeft alleszinds niets in die zin gehoord van De Beuckelaer. Hij weet wel niet wanneer er terug geleverd zou kunnen worden, maar dat weet blijkbaar niemand niet. Ik heb besteld op 31/03 en zou 8ste staan op de 'kitlijst'. Als wat mensen afhaken of elders kopen ben ik er misschien volgende keer bij , of de keer na voldende keer en da's misschien in 't jaar stillekes, ...
            dirk panier
            www.travelling.be

            Comment


            • #21
              De D70 is relatief vlot leverbaar, alleen, als je de scherpste prijs wil, zal je wat meer geduld dienen te oefenen, deze winkels zijn hun eerste ladingen reeds kwijt aan kooplustigen van het eerste uur.

              Heb de D70 op verschillende plaatsen in de Benelux al in het winkelrek zien staan.

              happy shooting

              Comment


              • #22
                Na een beetje zoeken heb ik in gent een winkel gevonden die waarempel nog meerder exemplaren van de kit 18-70 in voorraad bleek te hebben voor 1399. Heb de CamShop bestelling geannuleerd want niemand kon enige zekerheid geven over de komende leveringen. Heb dus wel wat meer betaald, maar ben nu wel zeker niet vele weken te moeten wachten indien de D70 hetzelfde scenario te wachten staat als de canon 300D. Voor de liefhebbers Arts en Crafts op de brugsesteenweg (www.artencraft.be). Mensen die op de wachtlijst (na nr8) staan bij CamShop hebben een plaatsje gewonnen! Voor de Canonfans: ook de 300D is ruim op voorraad in dezelfde winkel!

                oef!
                dirk panier
                www.travelling.be

                Comment

                Working...
                X