Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waarschijnlijk D7000, maar welke lens?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Waarschijnlijk D7000, maar welke lens?

    ah kijk da wist ik zelfs niet, fijn scheelt de TS ook nog wa euro's
    nikon stuff

    Comment


    • #17
      Ik denk eraan om ook een D7000 aan te schaffen ter vervanging van mijn D60.

      De kit Nikon D7000 + Nikkor 16-85mm VR kost veel meer dan die met de lens 18-105. Is deze eerste dan zoveel beter?

      Ik heb nu een tamron 18-270, denk eraan om deze lens te blijven gebruiken want zou het verschil zo groot zijn met een van de bovenstaande lens?

      Mvg

      Comment


      • #18
        Re: Waarschijnlijk D7000, maar welke lens?

        Merci voor de tips. Hebben nog wat rondgesurfd vandaag en waarschijnlijk wordt het de D7000 met de Tamron 17-50 zonder VC dan (scheelt toch weer 80 euro). En met de cashback van Nikon valt de prijs toch beter mee dan aanvankelijk verwacht :-)

        Comment


        • #19
          Re: Waarschijnlijk D7000, maar welke lens?

          Beste finkje, laat je niet gek maken door lens junckies ( ik hoor daar ook bij ) Ik werd ziek van het aankoop van wat spullen voor mijn gordijnen voor 140 euro maar koop gerust een lens van 1500 euro en ik hou hem terwijl ik geen camera heb om hem erop te zetten lol ( mijn canon verkocht ).

          De Tamron 17-5o ia idd een hele goede keuze, koop die als je meer wilt dan bekijk je het dan weer. Alle lenzen hebben beperkingen ook de allerduurste en weinigen hebben geld genoeg om te kopen wat ze willen. Je merkt weinig van vervormingen die iemand noemde, elke 18mm heeft vervorming hoe duur het ook mag zijn. Wanneer je beroepsmatig foto's gaat maken van gebouwen dan ga je je zorgen daarover maken.
          voor hele donkere momenten waar je niet wilt flitsen koop je een goedkope 35 of 50mm 1.8, ook al kom je met de tamron al een hele eind.
          Voor veel zoom kun je een niet te dure langere zoom kopen en ik zou zelfs voor een d90 2dehands gaan om veel te besparen en die geld te gebruiken om je lenzen te kopen. D90 is en blijft voorlopig een fantastische camera en je zult nog wel wat jaartjes moeten fotograferen tot je tegen de weinige beperkingen van de camera aanloopt.

          Comment


          • #20
            Re: Waarschijnlijk D7000, maar welke lens?

            Oorspronkelijk geplaatst door Finkje Bekijk bericht
            Merci voor de tips. Hebben nog wat rondgesurfd vandaag en waarschijnlijk wordt het de D7000 met de Tamron 17-50 zonder VC dan (scheelt toch weer 80 euro). En met de cashback van Nikon valt de prijs toch beter mee dan aanvankelijk verwacht :-)
            Goeie keuze! Niets meer aan veranderen
            D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

            Comment


            • #21
              Re: Waarschijnlijk D7000, maar welke lens?

              Oorspronkelijk geplaatst door Templar Bekijk bericht
              Ik zou de 35mm 1.8f de tamron 17-50mm f2.8f kopen en dan later eventueel de nikon 70-300VR...

              Grtz Templar
              + 1, aan zo'n 35.1.8 kun je heel veel fotografisch genoegen beleven.

              Comment


              • #22
                Re: Waarschijnlijk D7000, maar welke lens?

                Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                + 1, aan zo'n 35.1.8 kun je heel veel fotografisch genoegen beleven.
                Voila se, beide lenzen 2de hands kunnen kopen via dit forum ! Merci voor de tips. De werkdag kan niet snel genoeg voorbij zijn nu :-)

                Comment

                Working...
                X