Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hama Datasafe

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Hama Datasafe

Er wordt hier enkel gesproken over X-drives, maar heeft er iemand ervaring met de Hama Datasafe. Hoever zijn deze dingen handelbaar en betrouwbaar?

Jef

In mijn ogen is Hama een cheap-ass merk, heb er enkel een lensdop van gekocht, daar kan je niet veel mee fout doen

Comment

Hama heeft ook goede lensdoekjes...
      “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
      Scott Adams

Comment

Hama heeft reeds jaren een assortiment accesoires voor fotografie en doka, altijd van goede kwaliteit dus zal dat bij de datasafe wel niet anders zijn.
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Het nadeel van zo een hama is dat je altijd met die cd's zit rond te lopen en dat je steeds stroom nodig hebt, Deze is natuurlijk veel goedkoper.
          Als die nadelen jou niks doen en altijd stroom ter beschikking hebt dan is het geen slechte koop denk ik.

Killerke101
          www.knfotostudio.be

Comment

Heb de Hama Datasafe in mijn handen gehad, is vrij goedkoop afgewerkt en is ook vrij groot.
            Niet echt interessant dus om op reis mee te nemen. Is ook niet van de goedkoopste oplossingen.
            BD0236BE ** Sony A6000 18-200, 18-50,Nikon P7700, Ikelite Scuba Housing **

Comment

Men kan toch ook een rewritable gebruiken?
              www.knfotostudio.be

Comment

ja, ben zelf ook op zoek naar iets gelijkaardigs, twijfel dus ook een beetje. Heb al een aantal topics doorgenomen, maar weet het nog zo niet. Kost toch wel het iets.

@Gerrit Lammens, zijn er goedkopere oplossingen? zo ja, welke en zijn deze ook beter?

Mvg Frans

Comment

Mi blijft de X-drive (I of II) de goedkoopste oplossing. Een draagbare CD-schrijver lijkt interessant, maar je moet wel met de CD's zeulen...

Het voordeel van de CD-schrijver is dat je die dingen kunt opsturen of ergens achterlaten. Een X-drive moet je meenemen en als er iets kapot gaat,.... Je weet ook niet welke files allemaal op de drive staan.

De beste oplossing lijkt me een portable, daarop zie je meteen wat je gekopieerd hebt... Anderzijds is dat ook een heel gezeul....
                  Canon 10D, glass, flashes & extra's
                  Fuji S602Z & extra's
                  www.CooMa.be BD0176BE

Comment

ja, laptop is wel handig, maar die dingen zijn helemaal duur, heb er nu wel één maar om die nu mee te nemen op vakantie enzo vind ik al wat ver gezocht. Denk dat ik wel voor die x-drive ga. kan veel op en het gaat nog vrij snel ook. Iemand het idee waar je die het beste kan halen/bestellen?

Comment

Een cd opsturen een voordeel? Opsturen? Wil jij je kostbare foto's aan de post toevertrouwen in een vreemd land, en dan hopen dat ze aankomen? Ik weet niet of dat een veiliger idee is dan een X's-drive meenemen

Comment

Originally posted by Snarfie
                        ja, laptop is wel handig, maar die dingen zijn helemaal duur, heb er nu wel één maar om die nu mee te nemen op vakantie enzo vind ik al wat ver gezocht. Denk dat ik wel voor die x-drive ga. kan veel op en het gaat nog vrij snel ook. Iemand het idee waar je die het beste kan halen/bestellen?
                        Bij PIN natuurlijk!! Kijk hier maar even: http://www.powerinnumbers.com.au/
                        Snel geleverd, prima service en goedkoop!! Een groot aantal BD-ers haalt daar trouwens zijn/haar spullen....
                        Canon 10D, glass, flashes & extra's
                        Fuji S602Z & extra's
                        www.CooMa.be BD0176BE

Comment

thx CooMa, denk idd dat ik het op die manier ga doen....

Comment

Working...
                          X