Re: Canon 5D Mark III Super DSLR video? Ervaringen?
Bij mij alles ok: ik doe omgekeerde: dus sharpness helemaal naar links draaien (dus niet in het midden). Scherpte is dikwijls niet mooi: videocamera's hebben een kunstmatige scherpte die zeker bij personen meestal niet mooi is. Als bij sharpness de pijl in het midden staat zijn de beelden voor mij niet echt mooi. Staar je niet blind op scherpte (al zijn er natuurlijk grenzen
Voor fotografie (ik doe veel vrouwensporten) werk ik dikwijls met zeer weinig licht en soms tot 8000 iso (jaja) en ben zeer tevreden met resultaat.
Idd mogelijk met ruisonderdrukking zal je mss iets inboeten met scherpte maar daar lig ik momenteel niet wakker van. Binnenkort draai ik een korte kunstfilm en mijn tests lopen prima.
Als je jouw toestel test moet je niet zomaar lukraak wat beelden schieten maar vooral diversiteit uitproberen en zeker wat close-ups van mensen. Benieuwd naar je resultaat.
Oorspronkelijk geplaatst door thelasman
Bekijk bericht

Idd mogelijk met ruisonderdrukking zal je mss iets inboeten met scherpte maar daar lig ik momenteel niet wakker van. Binnenkort draai ik een korte kunstfilm en mijn tests lopen prima.
Als je jouw toestel test moet je niet zomaar lukraak wat beelden schieten maar vooral diversiteit uitproberen en zeker wat close-ups van mensen. Benieuwd naar je resultaat.
Comment