Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

na Canon 400 D: 5DII of 7 D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: na Canon 400 D: 5DII of 7 D

ik heb momenteel 400D, maar mijn Canon 5D mk II kan elk moment binnenkomen
    Hier zou ik iets origineels kunnen zetten...
    SITE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Userke Bekijk bericht
      op een xxD-reeks kan je diafragma aanpassen door middel van het grote draaiwiel achteraan waar je bij de xxxD reeks een combinatie moet gaan doen van knoppen dus het kan sneller ingesteld worden
      'k durf wedden dat ik even snel ben
      alleh, 't is niet dat je eerst in menu moet, om dan 3 tabbladen te doorbladeren he,

't is een knopje apart inderdaad...
      tzal mij alleszins geen upgrade van 500+euro waard zijn
      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Ik heb 2 jaar geleden minder betaald voor een nieuwe 50D body dan toen ik mijn 400D nieuw aankocht.
        Begrijp me niet verkeerd, ik ben altijd heel tevreden geweest over mijn 400D en had ik hem niet laten vallen, ik zou er waarschijnlijk nog altijd mee werken.
        Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PLATO Bekijk bericht
          Ik heb 2 jaar geleden minder betaald voor een nieuwe 50D body dan toen ik mijn 400D nieuw aankocht.
          Begrijp me niet verkeerd, ik ben altijd heel tevreden geweest over mijn 400D en had ik hem niet laten vallen, ik zou er waarschijnlijk nog altijd mee werken.
          Ik besef ook wel dat een 50D (of andere xxD series) heel wat voordelen hebben,
          maar zo'n extra scrollwieltje is het voor mij niet natuurlijk...

Om een beeld te geven, mijn 400D heeft 250 gekost met lens er bij.
          mijn vriendin haar 400D heeft 100euro gekost zonder lenzen, maar met batterijgrip...
          dan is een upgrade naar een andere 2ehands plots vrij groot verschil in bedrag

Mijn upgrade komt er, zodra de 400D echt stuk is...
          of dat ik op alle beperkingen vast zit (wat ik mij niet al te snel zie doen).
          It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Working...
          X