Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D300s vervangen door D3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: D300s vervangen door D3

Ik heb sinds een paar maanden mijn D300 ingeruild voor een D3 en man wat ben ik daar tevreden van.
    Het is gewoon een hele grote stap vooruit en nu ik hier op vakantie ben leer ik hem meer en meer kennen en word elke keer blijer als ik hem gebruik.
    D800 en een goed glasservies

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk bericht
      Ik heb nog niet veel kunnen oefenen . Ik zit met een hernia die er anders over denkt
      Johan, spoedig herstel !
      reken maar op een 4 a 6 weken, ik ben er net vanaf en kan (eindelijk) terug een 'rug'zak meezeulen....opletten jij met je supertélé,s...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef68 Bekijk bericht
        Ik heb sinds een paar maanden mijn D300 ingeruild voor een D3 en man wat ben ik daar tevreden van.
        Het is gewoon een hele grote stap vooruit en nu ik hier op vakantie ben leer ik hem meer en meer kennen en word elke keer blijer als ik hem gebruik.
        Als je het 'gesleep' op vakantie er voor over hebt, kan ik daar inkomen ja, ik heb ook nog met een 1D Mk 3 rond gesleept op vakantie, maar ik was dat snel beu. Vooral omdat er nu toch een paar lichtere toestellen op de markt zijn die ook zéér goede beeldkwaliiteit leveren.
        Ik heb nu nog een D700 ook maar zelfs die wordt zelden gebruikt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
          Als je het 'gesleep' op vakantie er voor over hebt, kan ik daar inkomen ja, ik heb ook nog met een 1D Mk 3 rond gesleept op vakantie, maar ik was dat snel beu. Vooral omdat er nu toch een paar lichtere toestellen op de markt zijn die ook zéér goede beeldkwaliiteit leveren.
          Ik heb nu nog een D700 ook maar zelfs die wordt zelden gebruikt.
          Mijn D700 wordt eigenlijk ook maar weinig gebruikt
          Ik schiet nu eenmaal liever DX en aangezien ik de uitstekende D7000 heb, blijft de D700 in de kast tenzij er natuurlijk ISO1600-6400 moet geschoten worden dan verbaast de D700

Op reis zou ik persoonlijk ook eerder DX gebruiken. Hangt natuurlijk af van de weersomstandigheden en de locatie.
          Zelf ben ik dit jaar naar cyprus geweest met de sigma 10-20, sigma 17-50 F2.8 OS en de BigmaOS. Drie sigma lensjes die bij voldoende licht prima presteren.
          In totaal met drie lensjes van 15mm tot 750mm gecovered op 16MP komt er nog eens bij dat je sterk kan gaan croppen.
          Als ik dat met de D700 zou moeten coveren zou ik al naar een volgende set moeten gaan zijn: N16-35, N24-70, .... en nog maar met 12MP overblijven.

Het is een keuze en niet zo zeer een RECHTSTREEKSE upgrade!

Comment

Working...
          X