Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
D600 zal waarschijnlijk een D5100 body hebben, voor diegenen dat het mooie ff willen hebben, maar dat niet met een camera kunnen werken...
Als hij toch deftig is zal het voor mij de D600 zijn! D400 zal waarschijnlijk een mega sportcamera zijn, naast de D4, maar met wat extra bereik door DX, ik denk +-8fps of zo.
Voor de rest is er momenteel niks wat me kan boeien qua Nikon-camera. Alles beneden D7000 valt weg als optie omdat ik veel met Non-cpu objectieven werk en dan valt mijn automatische lichtmeting weg, de D7000 voelt voor mij nog steeds als een stap terug komende van een Nikon D300, en met alles boven de Nikon D300 verlies ik de 1,5 crop factor .
Bottom-line: mijn D300 heeft ongeveer 100.000 clicks en moest die binnen dit en twee jaar de geest geven dan koop ik zonder omkijken een D300S als er daartegen niks anders op de markt is.
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Comment