Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon eos 450d

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• canon eos 450d

Hoi!

Vraagje ik kan een canon eos450D kopen van 3jaar oud 4750clicks ,tas, extra batterij,afstandsbediening, 1gb kaartje en kitlens van 18-55.
    Krasvrij want de kerel heeft alleen de kitlens.

Is dit een goede deal als instapcamera voor de prijs van 270 euro?

Groetjes
    Last edited by Joep0r; 7 juni 2012, 19:55.

Re: canon eos 450d

Een prijs van 275 klopt wel ongeveer.

Of het een goede camera is hangt af van jouw verwachtingen. Tot 800 ISO redelijk ruisvrij. Wat kleine body maar past misschien goed in jouw handen. Wat kleine zoeker maar daar kan je aan wennen.

Je kan er meesterlijke foto's mee maken!
    Voor fotoworkshops. fotocursussen en fotoweken: www.annohuidekoper.nl

Comment

mijn bedoeling is eigenlijk om eerst met een spiegelreflexcamera te leren omgaan. Erna wat investeren in lenzen en later nieuwe body aangezien een goede lens onverslijtbaar is
      in ieder geval dat is de volgorde die ik in men hoofd heb

Comment

Prima camera, ik neem er ook al mijn foto's mee. Is ideaal om mee te beginnen en als filmen je niets kan schelen. Na een tijdje zal je merken wat je mist afhankelijk van het soort fotografie dat je doet. De prijs is zeker niet slecht.

Je hebt helemaal gelijk ivm het investeren in lenzen, je beeldkwaliteit zal bvb beter zijn met een 450D met een Canon 17-55mm f/2.8 IS dan een Canon 7D met een 18-200mm hoewel de eerste optie goedkoper is. Lenzen zijn het belangrijkst voor de beeldkwaliteit.
        70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Lijkt mij een eerlijke prijs voor een goed toestel!

Met nog geen 5000 clicks is die net "ingereden"
          Mijn objectieven zijn all round...

Comment

450D is een zeer goed toestel
            en voor die prijs zou ik niet klagen, kopen zou ik zeggen en veel plezier aan hebben.

Comment

Working...
            X