Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
heb vanmorgen met mijn splinternieuwe 70-200 2.8 en 2x converter ook gehad diene error 01
efkens de contactjes opgeblonken en er geen last meer van gehad
Ook gehad met een nieuwe 28-135...zie topic http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=43555
Op dpreview en photo.net zijn er ook veel mensen die het gehad hebben (meestal met IS lens). Soms was het IS system defect, soms ging de error weg met cleanen van de contacten maar kwam het terug na een aantal opnames.
Ik wil geen risico nemen , dus lens terug.
Maar een echte uitleg van dit probleem blijkt "nog" niet te bestaan.
Van het weekend de contacten provisorisch gereinigd en tot nu toe is het probleem weggebleven, maar ik ben nog een beetje huiverig om te zeggen dat het helemaal is opgelost.
@BrunoG: Als hij nieuw zou zijn geweest dan had ik hem ook al geretourneerd ter reapratie of omruiling, maar in die situatie zit ik niet...
Comment