Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beginnen met wat?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Beginnen met wat?

Voor iemand van 26 die bang is objectieven te wisselen zou ik ook gewoon zeggen....niet bang zijn, hoort er bij!

Was hij jonger dan 14 geweest dan had ik het met voor kunnen stellen (ivm vallen objectief, etc.)
    Mijn objectieven zijn all round...

Comment

ik zou zeggen: een goedkope (zelfs 2e hands) dslr met enkele even goedkope prime objectieven.
      equipment: camera's, lenses & some imagination

Comment

Dank voor alle reacties! Het valt wel op dat alle reacties zo conservatief zijn, geen andere systemen dan DSLR... Ziet er echt niemand heil in een 'moderner' toestel?
        http://users.telenet.be/patric/

Comment

Jawel, nex 5n. Mijn broer heeft zo eentje, mooi resultaten. Ook bij weinig licht, moet niet onderdoen voor mijn eos550 d.
          Hoe een snapshot verbeteren? Klik hier!
          flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tkpatric Bekijk bericht
            Dank voor alle reacties! Het valt wel op dat alle reacties zo conservatief zijn, geen andere systemen dan DSLR... Ziet er echt niemand heil in een 'moderner' toestel?
            Als je het hebt over een serieuzer toestel...dan nog niet nee. Systeemcamera's zijn leuk...en bieden zéker wat leuks...maar het objectievenaanbod is nog erg beperkt...en het totaal plaatje behoorlijk prijzig in vergelijk met een DSLR, waar je op dit moment nog meer mee kan (behalve in je zak stoppen).

Comment

Uw zoon is 26, en papa betaald?

Mocht mijn papa ook wel eens doen
              Al het onderstaande heb ik zelf bij elkaar moeten sparen (18j) en het blijft gaan

Laat hem zijn eigen keuze maken
              portret | architectuur | landschap | automotive | bruiloft | product | interieur | evenementen | sport
              Nikon D610 - glas - licht - pootjes - Facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SjoerdNikon Bekijk bericht
                Uw zoon is 26, en papa betaald?

Mocht mijn papa ook wel eens doen
                Al het onderstaande heb ik zelf bij elkaar moeten sparen (18j) en het blijft gaan

Laat hem zijn eigen keuze maken
                Weet je ook beter wat je er moet voor doen en krijg je ook meer respect voor.
                Albums
                Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Ach....als pa een camera voor zoonlief wil kopen...prima toch?

Wie ben ik (zijn wij) om daar over te (ver)oordelen...

Comment

Er zijn enkele persoonlijke reacties gekomen die er niet toe doen. Ik wil alleen vermelden dat mijn zoon sinds een aantal jaren een harde werker is, maar dat hij nu door ongewilde persoonlijke omstandigheden (alleen vallen en een eigen huis moeten afbetalen) in financieel nauwe schoentjes gekomen is. Omdat hij zich geen luxe meer kan permitteren en eigenlijk moeilijk hulp kan aanvaarden, wil ik hem gewoon het plezier van een camera doen. Ik hoop dat verdere antwoorden betrekking hebben op de door mij gestelde vraag. En uiteindelijk zal hij zelf de camera kiezen en niet ik, hij verwacht alleen wat goede raad, die ik hier hoop te bekomen.

Comment

Ik had de verantwoording niet eens gegeven...gaat toch niemand wat aan

Vind het alleen maar leuk dat je je zoon zoiets leuks wil geven

De aangehaalde D5100 met 18-105 blijft daarvoor een leuke optie..! Zou er gezien je verhaal wel een (grote) geheugenkaart bij doen en extra batterij

Ik was wel degene die om de leeftijd vroeg, maar mijn zoon van 5 loopt tegenwoordig ook met een SLR rond soms...en die mag geen objectieven wisselen van papa

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.k Bekijk bericht

Ik had de verantwoording niet eens gegeven...gaat toch niemand wat aan

Vind het alleen maar leuk dat je je zoon zoiets leuks wil geven

De aangehaalde D5100 met 18-105 blijft daarvoor een leuke optie..! Zou er gezien je verhaal wel een (grote) geheugenkaart bij doen en extra batterij

Ik was wel degene die om de leeftijd vroeg, maar mijn zoon van 5 loopt tegenwoordig ook met een SLR rond soms...en die mag geen objectieven wisselen van papa
                        Hartelijk dank!

Comment

Misschien heb ik er overheen gelezen maar met wat voor soort fotografie houdt hij zich dan bezig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jessey Bekijk bericht
                            Misschien heb ik er overheen gelezen maar met wat voor soort fotografie houdt hij zich dan bezig.
                            Zoals ikzelf, beetje van alles. Een landschapje, dieren, kinderen, een bloemetje, een vlindertje, een familie-fotootje, een mooi gebouw, een koe, een waterloop, een zonsondergang enz...

Comment

Al een keuze kunnen maken sinds 2 maanden?
                              Nikon D3100 || Nikon 18-55mm f/3.5-5.6G AF-S VR DX NIKKOR || Nikon AF-S DX NIKKOR
                              35mm f/1.8G

Comment

Hij heeft mijn Nikon D40 (die ik nauwelijks nog gebruikte) in beslag genomen. En ongelofelijk, hij is er (voorlopig) erg tevreden over!

Comment

Working...
                                X