Hallo allemaal
Graag stel ik me even voor; mijn naam is Steffi, 24 jaar. Ik ben op zoek naar een nieuwe digitale camera. Ik ben op zoek naar een degelijke compactcamera, aangezien ik mijn camera enkel gebruik voor vakantie, thuis,.. Nu viel mijn oog op 2 camera's, maar aangezien ik vrij weinig afweet van de specificaties hoop ik dat jullie ervaring hebben met 1 van de 2 of gewoon kunnen inschatten welke beter zou zijn. Liefst heb ik een camera die de instellingen automatisch voor mij instelt (maar dan wel de juiste instellingen natuurlijk). Wat ik naast kleurgetrouwe, scherpe foto's belangrijk vind is de videofunctie aangezien ik graag filmpjes maak. Als jullie trouwens nog andere suggesties hebben qua camera's, brand maar los!
Canon PowerShot SX260 HS
20x zoom, 25mm-groothoekobjectief, compacte behuizing
HS System: 12,1 Megapixel CMOS en DIGIC 5
GPS
Intelligent IS
Full HD movies
7,5 cm (3,0 inch) PureColor II G lcd-scherm
Smart Auto (58 scθnes), Gezichtsdetectie
Handmatige modus en Av- en Tv-modus
Supersnelle opnamen
Optionele onderwaterbehuizing voor 40 m
Sony Cybershot DSC-HX9V
16.2 Megapixel Exmor R CMOS-sensor
De mooiste (3D) panoramafoto's ooit
16x optische zoom
1080i Full HD filmopnames
24 mm groothoek
Gemakkelijk oplaadbaar via usb
3D-foto's
GPS en kompasfunctie
Optical SteadyShot met Active Mode, geavanceerde bewegingscorrigerende technologie
BIONZ-processor
Intelligente automatische modus
Graag stel ik me even voor; mijn naam is Steffi, 24 jaar. Ik ben op zoek naar een nieuwe digitale camera. Ik ben op zoek naar een degelijke compactcamera, aangezien ik mijn camera enkel gebruik voor vakantie, thuis,.. Nu viel mijn oog op 2 camera's, maar aangezien ik vrij weinig afweet van de specificaties hoop ik dat jullie ervaring hebben met 1 van de 2 of gewoon kunnen inschatten welke beter zou zijn. Liefst heb ik een camera die de instellingen automatisch voor mij instelt (maar dan wel de juiste instellingen natuurlijk). Wat ik naast kleurgetrouwe, scherpe foto's belangrijk vind is de videofunctie aangezien ik graag filmpjes maak. Als jullie trouwens nog andere suggesties hebben qua camera's, brand maar los!
Canon PowerShot SX260 HS
20x zoom, 25mm-groothoekobjectief, compacte behuizing
HS System: 12,1 Megapixel CMOS en DIGIC 5
GPS
Intelligent IS
Full HD movies
7,5 cm (3,0 inch) PureColor II G lcd-scherm
Smart Auto (58 scθnes), Gezichtsdetectie
Handmatige modus en Av- en Tv-modus
Supersnelle opnamen
Optionele onderwaterbehuizing voor 40 m
Sony Cybershot DSC-HX9V
16.2 Megapixel Exmor R CMOS-sensor
De mooiste (3D) panoramafoto's ooit
16x optische zoom
1080i Full HD filmopnames
24 mm groothoek
Gemakkelijk oplaadbaar via usb
3D-foto's
GPS en kompasfunctie
Optical SteadyShot met Active Mode, geavanceerde bewegingscorrigerende technologie
BIONZ-processor
Intelligente automatische modus