Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compact moederdag cadeautje (met spoed)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Compact moederdag cadeautje (met spoed)

Hoi iedereen,
    Ik ben opzoek naar een moederdag cadeautje op last minut, kweet het, nogal krap maar ja
    Ik zou graag een compact cameratje kopen met een compact budget waarmee ik liefst niet boven 100euro ga(excl. geheugen kaartje)
    Hebben jullie ideetjes en welke toestelletjes geven het beste voor die 100euro?
    Ik ben zelf meer met de reflexen bezig en heb me nog niet echt kunnen verdiepen in compact dus ik vertrouw volledig op jullie ervaring.

En als ik dan nog effe moeilijk mag doen, het gaat om iemand die voornamenlijk binnen foto's trekt dus liefst daarmee ook rekening houden.

Alvast SUUUUPER bedankt.

MVG, Kjeld

Ps: Het oog mag ook wat maar is niet het belangrijkste.

Re: Compact moederdag cadeautje (met spoed)

spring even bij een fotoboer binnen en kies daar uit het hele grote aanbod iets wat je leuk vindt
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
      spring even bij een fotoboer binnen en kies daar uit het hele grote aanbod iets wat je leuk vindt
      en een fotoboer is?

kben al carrefour, krefel en nog zo een paar binnen gelopen en ik heb er zo 4 uitgepikt die me wel oke leken maar uiteindelijk weet je niet of het nu goede toestellen zijn of niet he
      ik dacht aan:
      -canon powershot A2200
      -Nikon Coolpix S2600
      -lumix DMC-S1
      -lumix DMC-FS28
      en volgens snapsort komt de canon er het beste uit maar hij heeft geen beeldstabilisatie, maakt dat veel uit?

ps: wat is het verschil tussen optische en digitale beeldstabilisatie

Comment

laat je eens voorlichten door een fotoboer als daar zijn: Grobet, Konijnenberg, Art & Craft, Studio 73, foto Rubens en er zijn er zo nog vele andere over Vlaanderen verspreid.
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Carrefour en Krefel zijn meestal niet de plaatsen waar je een fotograaf zal vinden die er iets vanaf weet. In het al gegeven lijstje winkels (en er zijn er gelukkig nog) is die kans al heel wat groter... Voor 100€ mag je helaas niet alles verwachten. Ik hoop dat dat de prijs is van het toestelletje, en dat je nog wat marge hebt gelaten voor een tasje, geheugenkaartje en eventueel een bijkomende batterij....
          Groeten,

Polleke

Comment

Op die manier een foto boer
            bedankt voor de ractie's, kheb een Canon Powershot A2200 gekocht en we zijn er zeer tevreden over
            "foto boeren" zoals konijnenberg en studio 73 weten er idd veel over maar ik wilde het eens horen van mensen die me niet iets willen aansmeren en overtuigen omdat ze er mss meer profeit uit halen, daarom is er tog een forum zoals dit, niet? Om meningen en ervaringen te delen.

De reden waarom ik de canon heb genomen was omwille van de lay out en het diafragma, na het testen in de KREFEL (jawel hoor, je leest het goed) was ik verbaasd door de snelheid van het toestelletje en heb ik NIETS gemerkt van het feit dat het zogezegt geen beeldstabilisatie heeft, in tegen deel zelfs, er was minder bewegings onscherpte dan bij een Nikon Coolpix S2600 bijvoorbeeld.

Toch bedankt voor de reactie's.

MVG, Kjeld

Comment

Working...
            X