Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D7000 - foto op schermpje achteraan

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nikon D7000 - foto op schermpje achteraan

Ik werk nog maar pas met m'n Nikon D7000. M'n vorig toestel was een D50. Wat me direct opviel, en toch even wennen is, is het feit dat wanneer ik met m'n D50 een foto had genomen, deze foto enkele sec. zichtbaar was op het schermpje achteraan de camera.
    Ik had toen het beeld zo ingesteld dat ook het histogram zichtbaar was. Ik vond dit heel handig omdat je dan direct kon zien of de foto goed was.

Nu met de D7000 is de foto die je genomen hebt niet zichtbaar op het schermpje achteraan, tenzij je op het weergave-knopje drukt uiteraard.

Kan je dit ergens instellen dat wanneer je een foto gemaakt hebt, de foto toch even verschijnt op het schermpje achteraan ?
    Ik heb al overal gezocht, maar niet direct iets gevonden.

Re: Nikon D7000 - foto op schermpje achteraan

Hey

heb maar van gisteren men D7000 en is wel wennen, maar heb de instelling wel al gevonden, dacht onder het volgende

onder menu , persoonlijke inst , C timers/AE-vergrendeling , en daar C4 monitor uit en daar kun je alles instellen van weergave tijd menu's, infoweergave,beeld terugspelen, livebeeld

Comment

Staat nochtans in de handleiding, pagina 200

Menu --> weergavemenu --> Beeld terugspelen --> Aan
      Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
      Fujifilm X100V - Sony RX100M3

Comment

Merci !
        Ik had er over gekeken (is ook maar een klein onderdeeltje van heel de handleiding hé)

Comment

Working...
        X