Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toebehoren Canon G3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Hallo Brigje,

'k Heb veleden week een setje van 3 macro-voorzetlenzen van Hoya gekocht tweedehands van een andere BD-er. 'k Ben er heel tevrede mee. En bij Fredjefriet kom je alles te weten over de lenzen want hij heeft mij ook veel goede raad en tips gegeven.
    Als het je intresseert heb ik 2 emailadressen van andere BD-ers die mij toen gemailt hebben met een aanbod van lenzen. 'k Wilde je dit in een mailtje sturen maar in je profiel staat geen mailadres. Dus reageer even met een mailtje via mijn profiel als je graag deze mensen wil contacteren.
    Groetjes Vicky

Comment

Originally posted by vicky
      Hallo Brigje,

'k Heb veleden week een setje van 3 macro-voorzetlenzen van Hoya gekocht tweedehands van een andere BD-er. 'k Ben er heel tevrede mee. En bij Fredjefriet kom je alles te weten over de lenzen want hij heeft mij ook veel goede raad en tips gegeven.
      Als het je intresseert heb ik 2 emailadressen van andere BD-ers die mij toen gemailt hebben met een aanbod van lenzen. 'k Wilde je dit in een mailtje sturen maar in je profiel staat geen mailadres. Dus reageer even met een mailtje via mijn profiel als je graag deze mensen wil contacteren.
      Vicky bedankt ! Ik heb het wat algemener gedaan en mijn mailadres toegevoegd in mijn profiel, dus voor ieder met tips voor polarisatiefilter en closeuplenzen (deze 2 worden in de nabije toekomst zeker aangeschaft), mailen kan nu ook. Dat verhaal over lineair en circulair intrigeert me ook wel, zit idd volgens mij een flink prijsverschil tussen....
      groetjes
      Brigje
      Canon EOS 300D

Comment

Originally posted by bisebaer
        Tja, ik heb dus ook de circulaire gekocht op advies van een andere gebruiker, die beweerde dat de lineaire niet goed werkt met de autofocus; op sommige sites staat ook uitdrukkelijk vermeld dat de lineaire niet voor autofocuscamera's geschikt zijn, maar dat kan natuurlijk ook verkoopspraat zijn.
        Voor een G3/G5 heb je genoeg aan een lineaire polarisatie filter. Voor een DSLR moet je een circulaire gebruiken.
        http://www.vannecke.be
        Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
        Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

Comment

Voor een G3/G5 heb je genoeg aan een lineaire polarisatie filter. Voor een DSLR moet je een circulaire gebruiken.
          Kijk het klopt dus, zoals ik reeds schreef, ik had ze beiden en merkte geen verschil in werking van het toestel noch in het uiteindelijk resultaat.
          fredje.

Comment

Working...
          X