Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HP bedrog?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Ah, zo!

OK, ik heb ondertussen al een mail gestuurd naar Carrefour en ze hebben al teruggemaild se.

Meer dan de vraag naar reparatienr. heb ik nog niet gekregen, maar das al een goeie eerste stap.

Merci manne, I'll keep you posted!

Comment

HP probeert een zo groot mogelijk marktaandeel in te nemen van de consumer-markt. Volgens interne cijfers van HP (een consultant heeft zo zijn bronnen ) zitten ze al rond de 30%. Typische kopers zijn mensen die enkel vakantiekiekjes nemen. Dus niet de amateurfotografen die je hier op BD meestal ziet.

Zo goedkoop mogelijke toestellen. De optiek is natuurlijk navenant. Op dit moment verkopen ze zelfs met licht verlies.

Wil je goede foto's en een degelijk toestel, blijf dan weg van HP.

http://www.theafricabug.com

Comment

Originally posted by Jochen
        HP probeert een zo groot mogelijk marktaandeel in te nemen van de consumer-markt. Volgens interne cijfers van HP (een consultant heeft zo zijn bronnen ) zitten ze al rond de 30%. Typische kopers zijn mensen die enkel vakantiekiekjes nemen. Dus niet de amateurfotografen die je hier op BD meestal ziet.

Zo goedkoop mogelijke toestellen. De optiek is natuurlijk navenant. Op dit moment verkopen ze zelfs met licht verlies.

Wil je goede foto's en een degelijk toestel, blijf dan weg van HP.

Ik koop nix meer van HP.

Comment

Heb uiteindelijk een nieuw gekregen van Carrefour. No thnx to HP, want de geheugenkaart heb ik nog ni van HP gekregen.

Oppassen met HP dus!

Comment

Ik ben blij dat het 'ongeveer' opgelost is, maar voor in het vervolg: die ingebrekestelling van Koen kan inderdaad goed gebruikt worden. Goed juridisch werk, Koen!
            http://katrijn.fotopic.net
            Canon 10D met glaswerk, Canon G3,Tripod Velbon

Comment

Comment

YEAH merci Koen!

Comment

Vindt ik wel raar ik heb ook een hp camera gekocht 2 maanden geleden
                  en ik heb mijn 64 mb kaart wel degelijk gekregen,theeft wel 2 maanden geduurt maar ik heb hem.

en omdat ik zolang heb moeten wachten kreeg ik er ook nog eens een 60 pak photopapier erbij.

heb wat geduld.

Ik heb ook 5 weken mogen wachten op de canon 300-D
                  tzijn daarom nog geen oplighters e.
                  Groetjes marnix.

Comment

Originally posted by demarren
                    Vindt ik wel raar ik heb ook een hp camera gekocht 2 maanden geleden
                    en ik heb mijn 64 mb kaart wel degelijk gekregen,theeft wel 2 maanden geduurt maar ik heb hem.

Ik ben ondertussen wel 3 maand aan't wachten. Dus die beloofde geheugenkaart en dat papier zal ik nooit zien denk ik...

In mijn ogen blijven het bedriegers tot ik die spullen heb...

Comment

En heb je naar HP ook gericht een briefje gestuurd? Hun dienst PR of Marketing zou toch wel gevoelig kunnen zijn voor zulke dingen...eerder dan via de telefoonlijn van de dienst van de mensen die hele dagen lang CF-cards zitten te versturen? Daar ben je een wachtende in de rij... Bij PR ben je een ontevreden klant.

Comment

Originally posted by Koen_vervoort
                        En heb je naar HP ook gericht een briefje gestuurd? Hun dienst PR of Marketing zou toch wel gevoelig kunnen zijn voor zulke dingen...eerder dan via de telefoonlijn van de dienst van de mensen die hele dagen lang CF-cards zitten te versturen? Daar ben je een wachtende in de rij... Bij PR ben je een ontevreden klant.
                        Ik heb gemaild naar HP. En een brief naar consumentenscherming.

In die mail vroegen ze naar m'n registernr of zoiets, om te zien 'in welke staat het pakket zich bevindt'. Das al meer dan een week geleden: nog altijd geen reply...

Ik zou niet weten hoe ik hun PR contacteer...

Natuurlijk dat ik hen bedriegers vind.

Comment

Working...
                        X