Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tweedehands 5D mark II

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Tweedehands 5D mark II

Oorspronkelijk geplaatst door momosportwagon Bekijk bericht
    1000 euro is een mooie prijs imo, maar zeker geen ongebruikelijke lage prijs voor dergelijk toestel.
    Ben benieuwd hoeveel je er weet staan 2de hands voor zulk een lage prijs, aangezien dat je zegt dat dit niet ongebruikelijk laag is ?
    Ik denk dat er hier heel veel personen wel in geïnteresseerd zijn dan

grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotoshoot Bekijk bericht
      Het aantal kliks is wel aardig maar stel dat het een filmer is geweest die zich helemaal suf heeft gefilmd
      Ik heb me laten vertellen dat niet niet zo goed is voor de sensor. Klopt dit?

Comment

Hoeveel clicks kan een 5D II hebben ?
        Fuji XT2 - 14mm 2.8 - 23mm 1.4 - 18-55mm - 10-24mm
        www.ginodepreter.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mel7 Bekijk bericht
          Maar wat kan ik nog nakijken buiten de uiterlijke staat en de werking? ( sluitertijden, menus....)
          Is er een manier om bvb de sensor na te kijken of is dat te ver gezocht?
          Staat van het low-pass filter checken uiteraard ... maar dat is neem ik aan niet hetgeen je vraagt daar vanzelfsprekend he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk bericht
            Staat van het low-pass filter checken uiteraard ... maar dat is neem ik aan niet hetgeen je vraagt daar vanzelfsprekend he
            ok, en hoe doe ik dat??
            www.ginodepreter.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Ben benieuwd hoeveel je er weet staan 2de hands voor zulk een lage prijs, aangezien dat je zegt dat dit niet ongebruikelijk laag is ?
              Ik denk dat er hier heel veel personen wel in geïnteresseerd zijn dan

grts
              Sieg
              er zijn veel mensen die nu zeggen dat het een gebruikelijke prijs is omdat ze zelf een 5DmkII willen en hopen zo tegen deze prijs of lager zelfs eentje te kunnen aanschaffen een beetje alsof je naar een kerel gaat die zijn ferarri verkoopt en hem zegt, pfft, tegenwoordig verkopen ze hem voor veel minder hoor ( en dat is meestal in de hoop dat de verkoper zijn prijs zou doen zakken ). Heb dit al meermaals moeten horen bij het verkopen van een lens en mijn antwoord blijft altijd hetzelfde "koop hem dan aan die prijs waar je hem aan die prijs kunt kopen dan"
              UnicornPictures on Facebook & Flickr

Comment

Hoeveel clicks kan een 5D II hebben ?
                Ene van 1850 euro kan er volgens Canon 150 000 hebben, en ene van 1000 euro volgens mij dus nog iets meer dan de helft.
                Dat zijn 80 clicks per euro.

Comment

ok, en hoe doe ik dat??
                  Nu weet ik nog niet hoe je dat doet
                  www.ginodepreter.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
                    Ene van 1850 euro kan er volgens Canon 150 000 hebben, en ene van 1000 euro volgens mij dus nog iets meer dan de helft.
                    Dat zijn 80 clicks per euro.
                    Rare berekening. Een nieuwe 150.000 . Min 33.000= 117.000 clicks nog te gaan dan toch??? Ongeveer , dat weet ik ook wel
                    www.ginodepreter.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Oli Bekijk bericht
                      er zijn veel mensen die nu zeggen dat het een gebruikelijke prijs is omdat ze zelf een 5DmkII willen en hopen zo tegen deze prijs of lager zelfs eentje te kunnen aanschaffen een beetje alsof je naar een kerel gaat die zijn ferarri verkoopt en hem zegt, pfft, tegenwoordig verkopen ze hem voor veel minder hoor ( en dat is meestal in de hoop dat de verkoper zijn prijs zou doen zakken ). Heb dit al meermaals moeten horen bij het verkopen van een lens en mijn antwoord blijft altijd hetzelfde "koop hem dan aan die prijs waar je hem aan die prijs kunt kopen dan"
                      doe ik meestal gewoon
                      ipv te vermelden dat ik hem goedkoper kan hebben .....

ik bedank je dan gewoon vriendelijk voor de prijsinfo en ga gewoon de goedkopere halen .

meestal is het zo met mensen die echt teveel vragen dat ze zelf nog menen dat hun prijs te laag is ..
                      vond een eind terug een product wat op 2dehands ( 2jaar gebruikt ) exact 100 euro duurder stond dan nieuw in de winkel

die verkoper vond wss ook dat zijn prijs laag was..

van de 5d mag ik het niet zeggen , heb de prijs niet gevolgd van die toestellen.
                      een werkcollega en sony-fanaat zou zeggen "enkel de prijs van het oud ijzer waard want t'is een canon".

Comment

Haha , ik ben de 5D II gaan testen en een uurtje later terug gegaan om hem te gaan afhalen. Als je het niet zou weten zou je bijna denken dat hij nieuw uit de winkel kwam, ziet er prima uit, perfect eigenlijk, hoewel de verkoper zeer vriendelijk en betrouwbaar leek toch even de clicks gekontroleerd en het was precies zoals hij zei: 33.000.
                        Het lijkt me een dijk van een toestel
                        Bedankt voor de tips
                        www.ginodepreter.com

Comment

Ge kunt altijd tegenslag hebben, maar vanaf het moment dat je aan 450 000 clicks bent zou ik de sluiter niet meer vervangen, ondanks de gevoelswaarde die het ding ondertussen gekregen heeft.
                          Enfin, ik bedoel dat ge er met wat geluk een paar tieduizenden moogt bijdoen, tot zelfs het drievoud van de 150 000 die Canon opgeeft. Dat cijfer staat er volgens mij vooral omdat ze tegen dan een nieuw model hebben.
                          Voor de rest kunt ge er nagels mee in de muur kloppen. Maar pas dan op voor je vingers.
                          Of nog: Veel plezier met je aankoop!

Comment

denk ook wel dat het een koopje is, heb er nog nooit een zien staan voor die prijs. Meestal rond 1400 euro.

ch.
                            www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door charlemagne Bekijk bericht
                              denk ook wel dat het een koopje is, heb er nog nooit een zien staan voor die prijs. Meestal rond 1400 euro.

ch.
                              Ik heb er mss vergeten bij te zeggen dat hij in juli 3 jaar oud wordt?
                              maar het is er niet aan te zien, verzorgd als een baby
                              www.ginodepreter.com

Comment

Proficiat met je aankoop
                                Ik heb het toestel ook.....vindt het een dijk van een camera
                                groetjes aline

Comment

Working...
                                X