Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D70

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • D70

    D70 is nu ook al te verkrijgen bij Studio 73 en foto Rubens

  • #2
    De D70 is zowat overal uit vooraad te verkrijgen in België. Prijzen moet je wel bedingen. En je hoeft niet naar het buitenland te gaan om een goeie prijs te krijgen.

    Groetjes,
    pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #3
      Ik kom juist van Grobet (Antwerpen). Ik heb hem daar ook over den toog zien gaan. Weet wel geen prijzen.
      “Creativity is allowing yourself to make mistakes. Art is knowing which ones to keep.”
      Scott Adams

      Comment


      • #4
        Ik ben al vier dagen naar Grobet aan het bellen, maar ze nemen tegenwoordig niet meer op... Ik krijg waarempel een nauwe band met hun antwoordapparaat...

        Comment


        • #5
          Die D70 blijkt veel vlotter leverbaar te zijn dan de 300D van Canon.
          Ik wacht nu al een maand op een telefoontje van de fotowinkel.
          Hoe komt het eigenlijk dat Canon zo traag levert?
          Kunnen ze die toestellen niet snel genoeg maken?

          Dirk

          Comment


          • #6
            Originally posted by Koen_vervoort
            Ik ben al vier dagen naar Grobet aan het bellen, maar ze nemen tegenwoordig niet meer op... Ik krijg waarempel een nauwe band met hun antwoordapparaat...
            al eens een berichtje achtergelaten op hun website? Gewoonlijk reageren ze daar binnen de 24 uur op
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

            Comment


            • #7
              Originally posted by dirk
              Die D70 blijkt veel vlotter leverbaar te zijn dan de 300D van Canon.
              Ik wacht nu al een maand op een telefoontje van de fotowinkel.
              Hoe komt het eigenlijk dat Canon zo traag levert?
              Kunnen ze die toestellen niet snel genoeg maken?
              De maanden voor de introductie heeft Nikon een reserve kunnen opbouwen. Bij de introductie van de 300D was dit eveneens het geval.
              Als de D70 even populair blijkt als de 300D mag je verwachten dat deze reserve snel zal verdwenen zijn.
              Bij de 300D kon vooral de produktie van de kit lens de vraag niet volgen.

              Jan.

              Comment

              Working...
              X