Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Allee proficiat met de aankoop. Weeral een jaar langer wachten met het aanleggen van terras en tuin zeker? Wanneer mag ik die ne keer aan de tand komen voelen?
[beetje Offtopic]
Lucske,
Ik zie in je sig dat je de 18-70 kitlens en de Sigma 70-300mm F4-5.6 APO MACRO SUPER hebt. Hoe is de focussnelheid (en beeldkwaliteit) van de Sigma t.o.v. de kitlens?
Mijne ook sinds 16u na de middag. Mijn 300d een tijdje geleden verkocht. Deze ziet er veel professioneler uit en ook al is hij van plastic daar is hier niks van te merken in tegenstelling tot bij de 300d.
Foto's komen op "auto" ook scherper uit het toestel dan bij de 300d zonder iets te bewerken.
Mijn eerste PERSOONLIJKE indruk : fantastisch !!!
Ik denk dat Canon binnenkort genoeg 300d toestellen zal kunnen leveren
Maar binnenkort zullen zij dan wel weer volgen met iets "nieuws".
Nu zie ik alvast geen argument om als beginner een 300d te kopen tov. de D70 tenzij men over Canon lenzen beschikt natuurlijk.
Allee 'k heb de mijne ook binnen sinds gisteren, mijn pil is opgeladen en ik ben klaar om naar Oostenrijk te vertrekken.
Als ik terug ben mogen jullie fotookes verwachten.
Het lange wachten is eindelijk voorbij
Comment