Ben Leek in fotografie met een eigen creatief studio waar ik soms opdrachten krijg van mensen die zich geen Pro fotografen kunnen betalen. Tot nu toe deed ik mijn best met een compact camera (ixus) en dan naar Photoshop voor bewerkingen. Maar de aanvragen worden toch wat complexer en de omstandigheden vragen een beter aanpak en beter materiaal.
Ik wil geen fortuin uitgeven aan een camera die me te pro is in gebruik - let wel ik wil meer investeren in leren werken met de camera (ben geen full-automatic mens) - dus het zou iets moeten zijn met voldoende mogelijkheden om verder te groeien en natuurlijk een model dat me de nodige beeldkwaliteit geeft voor de perfecte photoshop bewerkingen achteraf.
Ik zou jullie zeer dankbaar zijn voor wat info zodanig dat ik me een beter beeld kan vormen van wat ik me als beginnend fotograaf het best aanschaf.
Moet niet nieuw zijn - zolang de kwaliteit maar goed is.
groeten en alvast bedankt voor de feed-back
Snoop
Ik wil geen fortuin uitgeven aan een camera die me te pro is in gebruik - let wel ik wil meer investeren in leren werken met de camera (ben geen full-automatic mens) - dus het zou iets moeten zijn met voldoende mogelijkheden om verder te groeien en natuurlijk een model dat me de nodige beeldkwaliteit geeft voor de perfecte photoshop bewerkingen achteraf.
Ik zou jullie zeer dankbaar zijn voor wat info zodanig dat ik me een beter beeld kan vormen van wat ik me als beginnend fotograaf het best aanschaf.
Moet niet nieuw zijn - zolang de kwaliteit maar goed is.
groeten en alvast bedankt voor de feed-back
Snoop
Comment