Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 7D is onscherp en soft

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon 7D is onscherp en soft

Graag wil ik iedereen hier nog even bedanken voor alle hulp en tips

Nu rest er me enkel nog om ongeduldig uit te kijken naar de levering van de Canon 7D.
    De dag dat de camera voorradig is koop ik gelijk de Canon 17-55 om mijn trouwe 17-40 te vervangen, die tevens in de verkoop gaat.
    Zo hoop ik op een mooie combinatie met een Canon 7D en de Canon 17-55 als compacte allround-set, voor de uitstappen.
    Sony A7 mkIII
    Is all I need :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moris Bekijk bericht
      Zo hoop ik op een mooie combinatie met een Canon 7D en de Canon 17-55 als compacte allround-set, voor de uitstappen.
      Hoewel de 7D compacter is met de 17-40 dan met de 17-55 f/2.8 IS, is het de laatste lens die bijna nooit van mijn 7D komt (tenzij bij regenachtig weer; dan zal ik de 17-40 verkiezen omdat die beter bestand is tegen bepaalde weersomstandigheden).
      In tegenstelling tot sommige posters hierboven, heb ik nooit problemen ondervonden qua scherpstelling met de 7D, hoewel ik af en toe nog worstel met de vele AF mogelijkheden.
      Je hebt waarschijnlijk zelf de link al, maar ik geef 'm nog maar 'ns even mee:
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Bedankt voor de extra info over de Canon 7D http://www.learn.usa.canon.com/galle...utorials.shtml

De bedoeling is om de Canon 17-55 f/2.8 als standaard allround-lens te gaan gebruiken, vanwege de f/2.8 en de iets langere zoom.
        Sony A7 mkIII
        Is all I need :-)

Comment

Working...
        X