Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vlekjes op sensor

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vlekjes op sensor

Ik gebruik reeds jaaaaren een rolletje Scotch Magic tape (zit trouwens altijd in m'n fototas). Kost 'niks' en je sensor is op een minuutje als nieuw. Zoek hier op het forum maar eens op Scotch magic..... er werd reeds veelvuldig over geschreven.
    Heb je er telkens 30 à 40 euro voor over, laat het dan maar doen .
    Groetjes

Comment

Bel eens effe naar Nelissen,ze gaan je snel verderhelpen

Comment

Naar Nelissen geweest in namiddag, zonder problemen en accuraat wel degelijk stof weggeblazen en schoon geveegd met speciale poetsstikje, en met speciale loep gekeken op sensor, erna gekontroleerd op pc en terug effe gereingd tot het ok was
        Dus alles ok terug, niks moeten betalen ook

Groeten iedereen

Comment

Goeie service

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beerk Bekijk bericht
            Naar Nelissen geweest in namiddag, zonder problemen en accuraat wel degelijk stof weggeblazen en schoon geveegd met speciale poetsstikje, en met speciale loep gekeken op sensor, erna gekontroleerd op pc en terug effe gereingd tot het ok was
            Dus alles ok terug, niks moeten betalen ook

Groeten iedereen
            Ben ook ooit naar die winkel aan de Brusselse Poort geweest.
            Het stof werd tamelijk agressief weggeblazen zodat het in mijn zoeker terecht is gekomen.
            Sensor nat gereinigd ( door een verkoopster ) zonder resultaat, omdat persoon die dat normaal doet afwezig was.
            Wel mogen betalen ( terecht ) omdat ik mijn toestel daar niet had gekocht.
            Nadien nog eens betaald bij Procirep ( wel heel goed gedaan )
            Nu doe ik het zelf.
            Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Working...
            X