Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Website met richtprijzen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Website met richtprijzen

Pff...allemaal wel wat overdreven hoor...criminelen zitten overal. Een kleine 5.000 advertenties is helemaal niets in vergelijk met het aantal advertenties dat marktplaats kent...je moet het allemaal zelf weten...maar beter kom je de deur maar niet meer uit...op straat lopen deze criminelen ook namelijk...wees gerust...ook op ebay zitten ze...en wellicht zelfs hier.

PS...de mail die jij gehad hebt worden door bots verstuurd en krijgt iedereen met advertenties op marktplaats wel eens mee te maken (daarom staat er ook zo vaak, no shipping to nigeria bij advertenties).

Voor verkoop ook liever marktplaats dan ebay. De 8% die ebay van der verkoopprijs vind ik niet erg...en eventueel verplicht abonnement op paypal premium als iemand met creditcard wil betalen wel.
    Mijn objectieven zijn all round...

Comment

en nu is het topic totaal afgedwaald
      Ieder mag zijn mening hebben zo simpel is het toch
      jaja overdreven tot je op een dag thuiskomt en.......

verder ga ik geen reactie meer plegen in dit topic al ver genoeg afgedwaald

Comment

Hallo,
        Bedankt voor je snelle reactie.
        Ben 38 jaar en kom uit België.De den at ik u dit alles vertel is, omdat ik zeer geinteresseerd ben in het product dat u aanbiedt . Graag zou Ik zou graag willen weten of het artikel staat is zoals beschreven?, aangezien ik dit product als cadeau voor mijn zoon in Nigeria is,ik u willen vragen om mij te helpen uitzoeken wat het kost om het pakketje via tnt post met verzekeren naar Nigeria te sturen.Graag zou ik dan het totale kosten plaatje en uw bank gegevens ontvangen, zodat ik het geld naar u kan sturen.Alvast bedankt...

hier is mijn Zoon zending adres

Name: Mr.Adewuyi Olatunde
        Adress: 35 Parakin road
        City ; ILE IFE
        State sun state
        Zip code:234036
        Country:Nigeria

Mvg,L, de Hoon

Ook ik heb bij het aanbieden van mijn fototoestel hetzelfde mailtje gekregen, maar via 2dehands werd er al op gewezen om niet in te gaan op dit soort praktijken.(staat in een aparte rubriek)

mvg,
        Elien

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefan.d Bekijk bericht
          Mijn spul was ook reeds verkocht jaja s,avonds al maar is gelukkig nog gerecupereerd kunnen worden bij de koper (hij mag zijn centen terugvorderen bij de verkoper) gaat daar nooit iets van zien hij heeft geen enkel document van zijn cash betaalde centen.
          ik heb medelijden met de goede man 2500 euro lichter en nog in een onderzoek terechtgekomen van justitie.
          En had die hem dan niet verteld dat hij niet verplicht is het spul terug af te staan en zijn centen terug te vorderen bij de dief?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poza Bekijk bericht
            En had die hem dan niet verteld dat hij niet verplicht is het spul terug af te staan en zijn centen terug te vorderen bij de dief?
            "Hij had geen enkel document van zijn cash betaalde centen"

Bewijs dan maar al dat je het gekocht hebt hé.

Maar met zo'n koper heb ik geen medelijden, spullen die aan een ongelofelijke prijs verkocht worden moeten bij elk weldenkend mens een belletje doen rinkelen.

En ivm marktplaats, ik heb er al verschillende dingen ge-en verkocht en heb nog maar één keer terug naar huis gereden zonder de lens in kwestie, het was zo duidelijk dat het gestolen was dat ik ze niet gekocht heb, ondanks de lage prijs.
            ik redeneer dan dat het ook mijn spullen zouden kunnen zijn.
            Dus alle verkopers over één kam scheren is wat te straf i.m.o.
            Voor de rest was altijd alles compleet met doosjes, papieren enz.

Malafide verkopers geef ik ook altijd aan op MP of 2deH.
            De advertentie's worden dan snel verwijderd, en als we dat allemaal zouden doen stoppen de boeven vanzelf.....
            D800 en een goed glasservies

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef68 Bekijk bericht
              "Hij had geen enkel document van zijn cash betaalde centen"

Bewijs dan maar al dat je het gekocht hebt hé.
              Ja, sorry, maar dat aankoopbewijs is niet verplicht. En je moet ook niet bewijzen dat je iets niet gedaan hebt - aldus Vingerke, onze politiechef, die er wel een aanwijzing van diefstal in zag dat ik een gestolen fiets had teruggeven aan de eigenaar. Ik had daarvoor een normale prijs betaald... in de kroeg,... gelukkig met getuigen. Volgens hem geeft ge die niet terug als ge in uw recht zijt.
              Dus, let maar op met gestolen goederen terug te geven: dat is een schuldbekentenis.
              Die smeerlap had mij aangegeven, in plaats van me met een soort vindersloon te compenseren.
              Last edited by Poza; 11 april 2012, 15:36.

Comment

Volgens hem geeft ge die niet terug als ge in uw recht zijt.
                De politie ,uw vriend
                D800 en een goed glasservies

Comment

Working...
                X