Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5D mark 2 en 7D vs 1D mark 3 en 1ds mark 2.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 5D mark 2 en 7D vs 1D mark 3 en 1ds mark 2.

Ik ken zelfs iemand die met de 7D enkel op auto trekt ( groene rechthoekje).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
      Dat kan voor een groot aantal foto's wel een goede keuze zijn, maar je hebt dan bijvoorbeeld geen keuze over de scherptediepte.
      Bij actiefotografie kan je ook niet de keuze maken tussen bevriezen of juist bewegingsonscherpte in de foto te krijgen (panning).
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door François01 Bekijk bericht
        Die optie zit er niet voor niks op. Zijn er genoeg die deze optie gebruiken. Als vriendin de 5D meeneemt staat de meestal op groen en soms op AF

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
          Die optie zit er niet voor niks op. Zijn er genoeg die deze optie gebruiken. Als vriendin de 5D meeneemt staat de meestal op groen en soms op AF
          Juist, ja. Als ik de camera al eens aannmijn vriendin of schoonvader of zo geef pùdat ik zelf per se op de foto moet, zet ik hem al eens op die stand. En dan nog. Waarom koop je overigens zo'n toestel als je het niet gebruikt voor wat het kan? In de leerfase? Tot daar aan toe;
          Maar er zijn er inderdaad zat die denken dat ze betere foto's gaan maken asl ze hun compact of bridge inruilen voor een dure DSLR. Dat zijn dan na een tijdje de beste koopjes in tweedehands: net gerodeerd en nauwelijks clicks op de teller.
          Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
          www.musicinframe.be

Comment

En zijn genoeg mensen die zich niet druk maken om de centjes en gewoon een 7D of 5D kopen inplaats van een 1000D. Of wij dit nu verantwoord of een begrijpelijke keuze vinden is toch niet belangrijk.

Zo had ik laatst iemand bij een cursus die een Nikon D3s en een 70-200VRII bij zich had en niet eens wist hoe dat ding werkte. Had zo iets ga toch maar workshop volgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
              En zijn genoeg mensen die zich niet druk maken om de centjes en gewoon een 7D of 5D kopen inplaats van een 1000D. Of wij dit nu verantwoord of een begrijpelijke keuze vinden is toch niet belangrijk.
              Als je een advies geeft is het volgens mij niet onlogisch om aan te geven of je een keuze verantwoord of begrijpelijk vindt ...

Comment

Working...
              X