Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen bij > 8MP toestellen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Originally posted by The E@sterbunny
    Hebben DSLR toestellen in dezelfde mate problemen met CA en noise?
    Of werken zij wel met een groter DCC oppervlak?
    DSLR's hebben veel minder last van noise, want ze hebben inderdaad een grotere sensor.
    Je ziet het trouwens ook in de test die Perrush aanhaalt, de onderste is de 300D (en da's een DSLR )
    Canon 10D, glass, flashes & extra's
    Fuji S602Z & extra's
    www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Originally posted by Perrush
      jezus ... net nog eens naar dpreview gaan kijken ... ben ik blij dat ik die F828 nie gepakt heb

gewoon niet te doen

cijfers aleen tellen niet.... het is de praktijk die het doe....
      het is gelijk met auto's, den BMW kan 225 km/u en den audi 220 en de mercedes 215 en de remafstand bij de ene is 38 m en bij den ander 37.4 m enzv.....
      Het zijn allemaal extreme getallen en komen zelden voor (wie rijd er nu tegenwoordig meer dan 120).......
      Zoals Jaja het zei.... ik koos voor 828 omdat het een alles in 1 camera is en natuurlijk is een D300of D70 beter maar wat moet je niet zoal meeslepen als je hetzelfde zoombereik wil hebben of wat kost het niet als je dan nog dezelfde lichtsterkete wil....
      En het geruis en CA neem ik er gerust bij....daar die op te lossen zijn...
      'k heb lang genoeg met een koffer rond gelopen (2 Canon bodies + 3 lenzen + flits + .......)dat ik nu endelijk eens wil genieten..... (en tegenwoordig zijn 80 % van de opnames in P stand genomen, alleen als ik echt iets wil bereiken schakel ik over naar een andere belichtingsstand...)
      daVinci
      www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

Comment

@ davinci :

ieder zijn keus natuurijk.
        Maar als ik voor MEZELF kijk had een F828 een serieuze miskoop geweest. Ik maak dikwijls foto's met weinig licht, of ook nachtopnamen. Als ik zie hoe die sony met hogere iso's of langere sluitertijden omgaat ... ... nee, das niks voor mij.

Onder voldoende lichtomstandigheden zal er wel geen probleem zijn ... maar das met de meeste cameras tegenwoordig zo.

Ochja, we zijn beide van ons machien tevreden ... das toch wat telt
        --
        Play Drakensang - a free online mmorpg

Comment

Originally posted by Perrush
          @ davinci :
          Ochja, we zijn beide van ons machien tevreden ... das toch wat telt
          gelijk heb je....
          indereen heeft verschillende behoeften..... en koop wat hij/zij het beste vind...
          Moest iedereen dezelfde smaak hebben...tja, dan zal er wel niet veel keus zijn...en zou het een triestige wereld zijn...
          daVinci
          www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

Comment

Working...
          X