Misschien is deze vraag al vaker gepasseerd maar is er zoveel verschil tussen de canon 7d en 60d?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Canon 60d of 7d
Collapse
X
-
-
Re: Canon 60d of 7d
Oorspronkelijk geplaatst door Angres Bekijk berichtMisschien is deze vraag al vaker gepasseerd maar is er zoveel verschil tussen de canon 7d en 60d?
Zoek eens op Google
ik help je al op weg- meer AF punten
- Iets snellere burst
- ...
5DmkIII en wat glas
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk berichtDeze vraag is inderdaad al heel vaak gepasseerd, en niet enkel hier
Zoek eens op Google
ik help je al op weg- meer AF punten
- Iets snellere burst
- ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Angres Bekijk berichtJa ik heb de 60d is het de moeite om over te schakkelen?
Waarom zou je willen overschakelen? Wat mis je aan de 60D?
Ik snap niet meteen waarom iemand jou zou moeten zeggen dat het de moeite is om over te schakelen. Jij alleen weet toch of de 60D volstaat voor jou eisen/kunnen5DmkIII en wat glas
Comment
-
-
binnenkort zal ik ook een canon 60D aanschaffen wat mij het meeste doorslag geven heeft is kantelbaar schermpje . veel mensen vind dit niet nuttig maar ik vind tog van wel als je voorbeeld paddestoelen of bloemen heel dicht bij de grond fotografeert . ik gebruik nu een sony dsc h50 en heeft ook zo shermpje . maar ik heb ook heel heel klein beetje getwijfeld voor de 7D omdat hij vocht en stof bestendig is maar ik zou het shermpje the veel missen daarom de 60D.www.facebook.com/jeffreynatuurfotograafnikon D7000 met nikon 16-85 / nikon AF-S 55-300 / sigma 105 macro / tamron 150-600 / nikon 35
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Angres Bekijk berichtJa ik heb de 60d is het de moeite om over te schakkelen?
Advies;
-gebruik zoek functie forum
-gebruik google eens
-geef volgende keer meer informatie waarom je twijfelt.
-geef bijvoorbeeld ook welke objectieven je gebruikt
-etc
-etc
Comment
Comment