Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sony SLT a57
Collapse
X
-
-
Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.
-
Re: Sony SLT a57
zelfde buffer, kleiner belekkes ?
interessant:
Auto Portrait Framing
Sony komt met een nieuwe functie voor de beginnende fotograaf. Met 'Auto Portrait Framing' kan iedereen volgens de fabrikant creatieve en professioneel ogende portretten maken. De Sony A57 maakt daarvoor gebruik van gezichtsdetectie en de regel van derden. De compositie wordt vervolgens automatisch aangepast en de foto wordt uitgesneden. Daardoor kan de resolutie van de foto omlaag gaan, maar ook daar heeft Sony wat op gevonden: Pixel Super Resolution Technology, waarmee de foto weer opgeschaald wordt naar volledige resolutie.
Volgens Sony is de functie bovendien leerzaam. Bij gebruik van de Auto Portrait Framing-functie wordt ook de originele foto opgeslagen, zodat je deze naast het eindresultaat kunt leggen en inspiratie op kunt doen om het de volgende zelfstandig 'goed' te doen.
ref:http://www.digifotopro.nl/content/preview-sony-a57
Comment
-
Ik blijf me keer op keer verbazen met de snelheid waarmee Sony nieuwe en upgrade toestellen op de markt brengt. De filosofie is hier duidelijk dit van hun consumer goods als een DVD speler, de hifi keten, ... Een upgrade omwille van een upgrade.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk berichtWaarom, o waarom heeft Sony in dit lagere model zo'n grote buffer voorzien, vergeleken met de A77?
http://www.imaging-resource.com/PROD.../sony-a57A.HTM
Waarschijnlijk heeft deze camera ook het bekende 'slide show effect', wat de camera onbruikbaar maakt voor panningshots bij hoge framerates.
En waarom een minderwaardige EVF (geen OLED zoals de A77), dit is net het paradepaardje van Sony dus dat is geen goede zet.Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
Mijn bird foto's en urbex foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtIk blijf me keer op keer verbazen met de snelheid waarmee Sony nieuwe en upgrade toestellen op de markt brengt. De filosofie is hier duidelijk dit van hun consumer goods als een DVD speler, de hifi keten, ... Een upgrade omwille van een upgrade.
En dit wordt trouwens ook vooral toegepast in het consumer-segment van de dslr-markt, niet voor de 7- of 9-reeks..."If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein
Comment
-
-
Ik vind het een goede zet van Sony.
Niet iedereen heeft de 24 Mpix nodig van de A65 en A77.
De A55 had nog wat kinderziektes als eerste SLT en was aan vervanging toe als je de verbetering zag die aan de A35 waren toegebracht.
Het zeker meer dan een nieuw model met een nieuw nummer zoals in hun camcorder segment.Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtIk blijf me keer op keer verbazen met de snelheid waarmee Sony nieuwe en upgrade toestellen op de markt brengt. De filosofie is hier duidelijk dit van hun consumer goods als een DVD speler, de hifi keten, ... Een upgrade omwille van een upgrade.
Comment
-
Tja, de "gevestigde waarden" beginnen achter te lopen qua vernieuwingen.
Toen ik een nieuw fototoestel zocht eind 2010 (kwam van een bridge canon powershot pro 1) heb ik een spreadsheet gemaakt van alle toeters en bellen die ik wou.
2 merken liepen duidelijk voorop: panasonic met de gh2 en sony met de a55.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JorisVdB Bekijk berichtWaarom, o waarom heeft Sony in dit lagere model zo'n grote buffer voorzien, vergeleken met de A77?
beoordeel dit toestel dan ook als zodanig.. het is midrange vs semi-pro..EOS 5dmkII- EOS 3- wat Lenskes: EF 50mm 1.8, EF 85mm 1.8, EF 135mm f/2, EF 16-35mm, EF 24-70mm,EF 70-200 2.8 IS usm I, sigma 105 mm macro, 580EXII, 550EX, wat falcon eyes spullekes, fuji x100
Comment
-
Onlangs de A65 vastgehad, was opvallend goed! (en de A700 was al een topper op dat vlak)
Keuze tussen goede bodies, andere sensors, ideaaaaaaaaaaaal!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bereboot Bekijk berichtTja, de "gevestigde waarden" beginnen achter te lopen qua vernieuwingen.
de aps-c sony´s in het lower end segment interesseren me eigenlijk niet zo heel veel..
sony zal wel met een HELE goede FF a99 moeten komen, wil het de traditionele FF dslr´s het vuur na aan de schenen leggen, zeker als we praten over het higher end segment..
time will tell..EOS 5dmkII- EOS 3- wat Lenskes: EF 50mm 1.8, EF 85mm 1.8, EF 135mm f/2, EF 16-35mm, EF 24-70mm,EF 70-200 2.8 IS usm I, sigma 105 mm macro, 580EXII, 550EX, wat falcon eyes spullekes, fuji x100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bereboot Bekijk berichtTja, de "gevestigde waarden" beginnen achter te lopen qua vernieuwingen.
als je de ratings van APS toestellen op dpreview bekijkt hebben 4 sony toestellen een gold award, geen enkel nikon en 1 canon toestelleke, spreekt boekdelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk berichtdat is al lang zo, en niet alleen wat vernieuwingen betreft maar ook wat kwaliteit en mogelijkheden betreft.
als je de ratings van APS toestellen op dpreview bekijkt hebben 4 sony toestellen een gold award, geen enkel nikon en 1 canon toestelleke, spreekt boekdelen.
Feit dat alle pro's Canon of Nikon schieten (ok, 99%) maakt ze als merknaam super sterk blijven staan...en een grote userbase blijven behouden...dat hun merk aanprijst
't lijkt allemaal toch oneerlijk é op die manier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtIk blijf me keer op keer verbazen met de snelheid waarmee Sony nieuwe en upgrade toestellen op de markt brengt. De filosofie is hier duidelijk dit van hun consumer goods als een DVD speler, de hifi keten, ... Een upgrade omwille van een upgrade.Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.
Comment
Comment