Iemand die al iets hoorde over een nieuwe fuji prof spiegelreflex ? Ik kan er niks over vinden maar naar horen zeggen zou er iets op komst zijn...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Fuji nieuwe spiegelreflex
Collapse
X
-
-
Re: Fuji nieuwe spiegelreflex
Ah, dat zou interessant zijn, ben ook een Fuji adept, onlangs nog de Fujifilm X-S1 aangeschaft . . . maar ik betwijfel dat Fuji nog DSLR toestellen gaat produceren . . .There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
kan er nergens iets over vinden...Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk berichtwie zou er den dag van vandaag nog beginnen met DSLR te maken, zou al te gek zijn !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana
Wie neemt nog de antwoorden van Puerte serieus, zou al te gek zijn!There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk berichtwie zou er den dag van vandaag nog beginnen met DSLR te maken, zou al te gek zijn !
Comment
-
-
Never say never, maar voor de hand ligt het echt niet. Het is voor Fuji veel interessanter om een alternatief systeem te verkopen met merkeigen lenzen enz.
Bovendien neemt het marktaandeel van spiegelloze systeemcamera's snel toe.Sony en Olympus
Fotoseries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matty Bekijk berichtals je 5 jaar geleden had gezegd dat sony een grote speler zou worden bij de dslr's of andere camera's, dan had iedereen eens goed gelachen denk ik ...
in het segment van digitale toestellen stijgt het marktaandeel van toestellen zonder flapperende spiegel aanzienlijk. Zou geen goede strategie zijn in iets te gaan investeren dat over zijn hoogtepunt is en waarvoor betere alternatieven bestaan.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door puerte Bekijk berichttell me
in het segment van digitale toestellen stijgt het marktaandeel van toestellen zonder flapperende spiegel aanzienlijk. Zou geen goede strategie zijn in iets te gaan investeren dat over zijn hoogtepunt is en waarvoor betere alternatieven bestaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk berichtWelk tegenargument ga je weer uitvinden van zodra Canon en Nikon hun technisch perfecte spiegelloze toestellen op de markt brengen? Je Canon + Nikon haat is immers de rode draad door je hele discours hier op BD
Dat er mensen zijn die hem nog geloven ....2 body's en wat lenzen ..
older and wiser ... my arse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Remco_RC Bekijk berichtIk dacht dat fuji aardig failliet was dat ik pas op de radio hoorde? Dit kwam omdat de filmrollen bijna niet verkocht worden. Of is dit AFGA?
Comment
Comment