Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dat had ik in het begin gezegt: vooral vogels dus eigenlijk natuurfotografie, nu ik net ben gaan denken over de 7D dat hij eigenlijk misschien wel beter is voor me omdat ik ook nog meer kan croppen als nodig.
Achzo, ik dacht te lezen dat je al een 550D had voor vogelfotografie en je nog een toestel erbij wou nemen, .... my mistake.
Als het je echt te doen is voor vogelfotografie zal je toch een toestel moeten zoeken met een snelle AF.
Een hoge burst is ook meegenomen maar niet noodzakelijk.
Dan zou ik persoonlijk kiezen tussen een 7D of een 1D MK III
Maar 7D heeft 18mp waardoor croppen geen probleem is toch? Vergeleken met markiii, want dan denk ik dat ik maar door spaar voor 7D, is dat een goede oplossing?
Maar 7D heeft 18mp waardoor croppen geen probleem is toch? Vergeleken met markiii, want dan denk ik dat ik maar door spaar voor 7D, is dat een goede oplossing?
Sent from my GT-I9000B using Forum Runner
Je zal met beiden tevreden zijn, maar inderdaad 18mp tegenover 10mp om te croppen.
- prachtige beeldkwaliteit op lage iso
- lekker véél selecteerbare AF punten, die bovendien ook nog goed gespreid staan in de zoeker. Ideaal om direct je compositie te maken zonder herkadreren.
Comment