Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1D III of 5D II - again, I know

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 1D III of 5D II - again, I know

Oorspronkelijk geplaatst door hapa Bekijk bericht
    Het blijft natuurlijk koffiedik kijken maar ik verwacht dat de resterende 5D Mark II's bij een relatief hoge introductieprijs (3500 Euro ????) van de opvolger (5D Mark III ???) niet zullen dalen in prijs. Mensen die de nieuwe camera hebben afgewacht en de introductieprijs te hoog vinden schaffen zich dan nog snel die gouwe ouwe 5D Mark II aan; de resterende 5D Mark II's vliegen de winkel uit en de winkeliers hebben dan geen reden om de prijs te laten zakken.
    Dit verwacht ik ook eerder eigenlijk....
    www.indetailfotografie.nl

Comment

heb gisteren knoop doorgehakt en tweede 5D II gekocht, dan kan ik meteen ook platinum lid worden van cpn en heb ik in principe mijn defecte 5DII binnen twee dagen terug, of vervangtoestel.

Ch.
      www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door charlemagne Bekijk bericht
        heb gisteren knoop doorgehakt en tweede 5D II gekocht, dan kan ik meteen ook platinum lid worden van cpn en heb ik in principe mijn defecte 5DII binnen twee dagen terug, of vervangtoestel.

Ch.
        Proficiat met je aankoop, dat 2de toestel geeft je inderdaad "added value"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door charlemagne Bekijk bericht

Ch.
          Proficiat met je aankoop !

Maar je had toch enkel een 5D MK II (hetgeen ik kon uitmaken uit je openingspost) en je hebt er nu eentje bijgekocht, hoe kun je dan Platinum member zijn ?

grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Proficiat met je aankoop !

Maar je had toch enkel een 5D MK II (hetgeen ik kon uitmaken uit je openingspost) en je hebt er nu eentje bijgekocht, hoe kun je dan Platinum member zijn ?

grts
            Sieg
            Inderdaad: Bij mijn weten ben je met 2 pro-body's en (minimaal) 3 pro-objectieven een gold-member.

Comment

ja sorry, gold - geen platinum.
              camera is al geleverd, cps is geregistreerd, andere gaat eerstdaags in repair.

bedankt voor hulp bij het denken.

Ch.
              www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -

Comment

Ik heb naast de 5DmkII een 7D en deze vullen elkaar goed aan.

Comment

Working...
                X