Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EOS 1D X Body

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Canon EOS 1D X Body

Oorspronkelijk geplaatst door RDB Bekijk bericht
    Fijn, mijn 1D3 en 5D2 doen het nog perfect , gelukkig heb ik ook qua glaswerk alles wat ik moet hebben want met de huidige prijzen moet je realistisch zijn, als dit voor hobby is dan moet je er tocht heel wat euro's voor overhebben...
    Als de prijzen zo hoog worden, dan denk ik er hetzelfde over.
    Met het materiaal dat ik nu heb kan ik de foto's maken die ik wil maken.

De nieuwe Sigma 180mm f2,8 Macro zou ik dit jaar misschien nog willen kopen, op voorwaarde dat die nog "betaalbaar" wordt.
    Als die veel duurder wordt dan de Canon 180mm macro, dan blijf ik wel met de Sigma 150mm verder werken voor de macrofoto's.
    In dat geval zal ik dit jaar waarschijnlijk geen geld uitgeven aan nieuw fotomateriaal.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Ik dacht dat hy 'maar' 6000 euro kostte. Heb ik toch ergens gezien...
      Canon-man. Concerten en natuur.
      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Ietsje beterkoop bij Studio 73
        Opzoek naar de beste links? Je vind ze op de Studio73.be Startpagina plaats nu ook je eigen links

Comment

Ja, klopt de introductieprijs van de 1 Dx is heel duur.
          Maar is dat niet dezelfde introductieprijs van de 1DS MKIII in 2008.
          Als ik het goed begrepen heb is de 1 Dx toch de opvolger van de 1DSMKIII omdat dit nu toch ook een FF camera is maar met de karakteristieken van de gewone 1D reeks.

Betreffende de 200-400 heb ik vernomen dat deze maandag 28 of 29 ste febr. zal aangekondigd worden met een introductieprijs van +/- 11 000 EUR. Verder zou er een aankondiging komen voor de opvolger van de 5D +/- 3700 EUR. Even wachten en zien of de opgevangen info klopt.

Ik denk dat ik nog wel even verder doe met het leren werken met mijn 1DS MKIII en enkele lensjes.
          Filmfunctie heb ik niet echt nodig.

Comment

ik heb gemaild gehad naar een paar winkels en deze zeggen dat de definitive prijs nog niet vastligt omdat de verwachte verkoopsstart pas in maart is!! Er is nog nergens een toestel voor verkoop op voorraad!
            Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Niet alleen bij Canon is het zo..
              We zullen moeten aanvaarden dat alles duurder zal worden..
              Prijssteigingen zullen er bij alle merken wel komen..
              Nadat Canon en Tamron dit hebben aangekondigd zullen de rest van de merken wel volgen..
              Nikon heeft dit trouwens ook al doorgevoerd na de problematiek met hun fabriek.
              Trouwens dit zijn LANCERINGSprijzen.. Even vermelden, aangezien die hier ook weeral eens naar boven moet gehaald worden.. In 2002 was de lanceringsprijs voor de 24-70 $2100.
              De grondstofprijzen zijn ondertussen ook duurder, en het gevolg van de zwakke euro..
              De prijzen zullen wel dalen, het gaat hier dan ook om de eerste lanceringsprijzen...
              Canon eos 5D mark II- EF 24-70 f2.8 L USM - EF 85 1.8 USM -Sigma 12-24MM - Canon speedlite 580EX - lowepro Computrekker AW -Vanguard supreme hardcase - Vanguard alta PRO 263 - Cactus triggers

Comment

Tja, als niemand nog iets koopt dan zullen ze wel MOETEN zakken....
                "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotosdirk Bekijk bericht
                  Ja, klopt de introductieprijs van de 1 Dx is heel duur.
                  Maar is dat niet dezelfde introductieprijs van de 1DS MKIII in 2008.
                  Als ik het goed begrepen heb is de 1 Dx toch de opvolger van de 1DSMKIII omdat dit nu toch ook een FF camera is maar met de karakteristieken van de gewone 1D reeks.

Betreffende de 200-400 heb ik vernomen dat deze maandag 28 of 29 ste febr. zal aangekondigd worden met een introductieprijs van +/- 11 000 EUR. Verder zou er een aankondiging komen voor de opvolger van de 5D +/- 3700 EUR. Even wachten en zien of de opgevangen info klopt.

Ik denk dat ik nog wel even verder doe met het leren werken met mijn 1DS MKIII en enkele lensjes.
                  Filmfunctie heb ik niet echt nodig.
                  De combinatie van 1DSmk3 + 1Dmk4 + een schepje nieuwe features en verbetering .... het zal dan ook gewoonweg een supercamera zijn. Lanceringsprijzen zijn altijd een vervelende zaak, maar goed... na paar maand zal er wel 500 € af gaan neem ik aan. Maar dat het duur blijft is een feit, dat het niet verantwoord is zoveel centen eraan uit te geven is ook een feit, maar dat is altijd zo geweest met de 1D camera's ... ieder zijn hobby. Het is evenmin verantwoord 3 tot 7000 € aan een koersfiets of dure mtb te geven, en nogthans zijn er wellicht 5x zoveel mensen in belgië met een 5k+ fiets dan een 1D camera. (als het geen 10x zoveel is ;-))
                  Imagination is more important than knowledge...
                  http://www.kiekje.be

Comment

Nikon zal de 1DX prijs onmiddellijk doen zakken naar minder dan 6k ... dus na een paar maanden zal er 5,5k op de tabellen staan en doen ze dat niet zal Nikon zich in de handen wrijven. Anders wordt het tijd dat ze die marketingkabouters die bij Sigma zijn buitengevlogen nu ook bij hun aan de deur zetten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Silver Roller Bekijk bericht
                      http://www.fotokonijnenberg.be/produ...n-d4-body.html
                      Nikon zal de 1DX prijs onmiddellijk doen zakken naar minder dan 6k ... dus na een paar maanden zal er 5,5k op de tabellen staan en doen ze dat niet zal Nikon zich in de handen wrijven. Anders wordt het tijd dat ze die marketingkabouters die bij Sigma zijn buitengevlogen nu ook bij hun aan de deur zetten
                      Na al die tijd staat ie nog steeds aan bijna 6000 euro
                      "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

Comment

Na al die tijd staat ie nog steeds aan bijna 6000 euro

Comment

Dat wil waarschijnlijk zeggen dat ze er nog steeds voldoende van verkocht krijgen.
                          Het is veel geld, maar het is ook wel een héél goede camera.
                          http://barthuysmans.smugmug.com/
                          BD0338BE

Comment

Heb er een paar foto's van gezien op meer dan 6000 ISO van ongeveer 2M op 3M en die waren meer dan goed. Kreeg ook de bevestiging dat hij perfect bleef werken op zowel +40 als-40°C maar ja voor die prijs moet dat wel hé....Ik heb de snelheid niet nodig mijn vakgebied ligt elders ,anders werd er niet getwijfeld ondanks de prijs....De mark 3 bleef ook wel werken in dezelfde omstandigheden....

Comment

kzou hem wel willen hoor, maar ja, als amateurken...

Comment

Sorry, deze pagina bestaat niet of is verhuisd. Gebruik de zoekfunctie bovenin of vervolg je weg via eacute;eacute;n van de volgende links:HomepageKlantenserviceActies

Comment

Working...
                                X